برگزاری جشن نیمه شعبان میلاد قائم آل‌محمد (ص) در سراسر کشور

بخش خبری: همزمان با نیمه شعبان، روزهای پایانی هفته گذشته سراسر کشور غرق در شادی و نور شد و دوستداران اهل بیت علیهماالسلام و مشتاقان ظهور با برپایی برنامه‌های متنوع، میلاد منجی عالم بشریت را جشن گرفتند.
ایران اسلامی همزمان با نیمه شعبان به مناسبت میلاد منجی عالم بشریت غرق در شادی و نور بود و مردم کشورمان به فراخور تنوع فرهنگی و اقلیمی در جای جای گستره این مرز و بوم، با برپایی جشن‌های متعددی، ارادت خود را به امام عصر (عج) نشان دادند.
همزمان با شب نیمه شعبان و سالروز میلاد قائم آل محمد(ص)، مهدی موعود (عج)، مشهد دیار هشتمین اختر تابناک آسمان و ولایت قم و حرم شاه چراغ در شیراز غرق نور و شادی شد.
در این شب فرخنده، تمام نقاط شهر‌های مذهبی آذین بندی شده و آسمان با نورافشانی توسط دوستداران اهل‌بیت(ع) چون روز روشن شد و در این میان حرم‌های مطهر چون نگینی بیشتر از همیشه می‌درخشید.


در این مراسم مداحان و ذاکران خاندان عصمت و طهارت(ع) به مدیحه سرایی و شعرخوانی پرداختند.
تهران نیز همزمان بامیلاد باسعادت حضرت ولی‌عصر(عج) سراسر نور و سرور شد و بسیاری از مردم بابرپایی خیمه‌ها با نقل وشیرینی و شربت از مردم و رهگذران پذیرایی کردند.
سایر اخبار این روزنامه
پیش بینی صندوق بین‌المللی پول از شاخص‌های کلان اقتصاد ایران؛ عبور ذخایر ارز ایران از 108 میلیارد دلار دو بانک دیگر به بانک‌های ارائه دهنده خدمات ارز مسافرتی افزوده شدند اجماع اعضای اروپایی و آسیایی برجام علیه پیمان گریزی ترامپ عرضه 456هزار عنوان کتاب داخلی و خارجی سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بیماران «ای‌بی» و «ام‌اس» تحت پوشش تامین اجتماعی قرار می‌گیرند فیلترینگ تلگرام؛ از دستور دادستانی تا بیانیه دولت آنچه بر تلگرام فائق آید آمریکا در تدارک نمایش حمله شیمیایی علیه غیرنظامیان در سوریه رژیم بحرین برای دومین بار مسجد شیعیان در جنوب منامه را تخریب کرد مغرب؛ از خلوت با سعودی تا قطع رابطه با ایران ارتش امارات جزیره سقطری یمن را اشغال کرد یاسوج چهار بار لرزید آغاز عملیات اجرایی راه‌آهن برقی تهران - مشهد در بهار97 برگزاری جشن نیمه شعبان میلاد قائم آل‌محمد (ص) در سراسر کشور دو بانک دیگر به بانک‌های ارائه دهنده خدمات ارز مسافرتی افزوده شدند