زیباترین هتل‌های ونکوور

اگر قصد سفر به کانادا را دارید، پیشنهاد می‌شود حتما سری به غرب این کشور بزنید و از ونکوور زیبا دیدن کنید. ونکوور به عنوان یکی از توریستی‌ترین شهرهای کانادا شناخته شده که در اقتصاد و صنعت گردشگری این کشور نقش مهمی را ایفا می‌کند. سراسر این شهر پر از جاذبه‌های دیدنی و طبیعی منحصر به فرد است.

طبیعت بی‌نظیر و بکر، باغ‌های سرسبز، کوه‌های سر به فلک کشیده، سواحل زیبای دریای اطلس و جزایر آن، همه و همه ونکوور را به یک شهر دوست‌داشتنی و پرطرفدار برای گردشگری و حتی زندگی تبدیل کرده است.

یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های این شهر زیبا، هتل‌های آن است. اگر دوست دارید در کانادا در لوکس‌ترین و زیباترین هتل‌ها اقامت داشته باشید، حتما به ونکوور بروید. هتل‌های این شهر در کنار زیبایی و لوکس بودن دارای امکانات و خدماتی است که به سبب آن میهمانان کاملا احساس راحتی دارند.

زیباترین هتل‌های ونکوور را می‌توانید با مجموعه فلای‌تودی با به صرفه‌ترین قیمت رزرو کنید. با رزرو هتل ونکوور از فلای‌تودی می‌توانید در بهترین هتل‌های باکیفیت اقامت داشته باشید و اوقات خوشی را در این شهر بگذرانید. در ادامه به معرفی زیباترین هتل‌های ونکوور می‌پردازیم.

1.      هتل پان پسفیک ونکوور (Pan Pacific Vancouver Pacific Club)

اگر به دنبال تجربه اقامت در لوکس‌ترین هتل ونکوور هستید، هتل پان پسفیک یک گزینه عالی برای شما خواهد بود. این هتل به دلیل طراحی زیبا و کم ‌رقیب، خدمات فوق‌العاده، موقعیت جغرافیایی عالی و همچنین سرو غذاهای لذیذ، در ونکوور زبانزد گردشگران است.

وقتی پا به اتاق‌های این هتل می‌گذارید، در همان چند ثانیه اول می‌توانید متوجه لوکس بودن و شکوه آن‌ها می‌شوید.

با وجود امکانات رفاهی برجسته، شکوه این هتل دو چندان شده است. از امکانات هتل پان پسفیک ونکوور، می‌توان به وجود استخر سرپوشیده، سونا، سرویس آب‌گرم، تکمیل‌ترین باشگاه‌های ورزشی و... اشاره کرد.

هتل پان پسفیک ونکوور دارای رستوران‌های معروفی می‌باشد که بسیاری از غذاهای بومی کانادا و حتی غذاهای بین‌المللی در این رستوران‌ها با بهترین طعم و عطر، سرو می‌شود. با توجه به اینکه تنوع غذاها بالا است، بدون شک اگر ذائقه نسبتا سخت پسندی هم داشته باشید، می‌توانید در رستوران این هتل، به راحتی غذای مورد علاقه خود را بیابید.

1.      هتل هیلتون ایرپورت ونکوور

هتل هیلتون ونکوور ایرپورت یکی از هتل‌های محبوب و مشهور در ونکوور و حتی کل کانادا است. این هتل معمولا به واسطه امکانات تجاری و اداری خوبی که دارد، شناخته می‌شود.

هتل هیلتون ونکوور ایرپورت برای مسافران و گردشگران اتاق‌های راحت و مدرن، رستورانی با لذیذترین غذاها، استخر، سونا، مرکز تناسب اندام و بسیاری از امکانات دیگر را، فراهم کرده است.

درست است که امکانات رفاهی عالی در محبوبیت این هتل نقشی اساسی داشتند اما نباید منکر موقعیت جغرافیایی مناسب آن شد. این هتل در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی ونکوور واقع شده و محل اقامت محبوب برای کسانی است که علاقه‌مند به اقامت در هتل‌های نزدیک فرودگاه هستند.

1.      هتل اکسکیوتیو وینتیج پارک

هتل اکسکیوتیو وینتیج پارک یکی از مشهورترین هتل‌ها در ونکوور است که به عنوان یک هتل لاکچری و لوکس معمولا شناخته می‌شود.

این هتل در مکانی ایده‌آل یعنی قلب شهر ونکوور بنا شده که به سبب نزدیکی آن به انواع موزه‌ها، اماکن دیدنی و همچنین مراکز خرید در میان گردشگران به محبوبیت فوق‌العاده‌ای رسیده است.

برخی از ویژگی‌ها و امکانات هتل اکسکیوتیو وینتیج پارک که در محبوبیت آن تاثیر داشته شامل مواردی مانند طراحی شیک‌ترین و لوکس‌ترین اتاق‌ها، وجود رستوران‌های ۲۴ساعته با بهترین منو، امکانات متنوع رفاهی همچون استخر سرپوشیده، سالن تناسب اندام، امکانات برای برگزاری مراسمات و جلسات مختلف و... است. میهمانان و مسافران شهر ونکوور اغلب برای استراحت این هتل را انتخاب می‌کنند.

1.      هتل فورسیزن ونکوور (Four Seasons Hotel Vancouver)

بدون شک می‌توان هتل فورسیزن را به راحتی در لیست زیباترین هتل‌های کانادا جای داد. این هتل دارای اتاق‌های راحت و مدرن با تم‌های متنوع است.

طراحی اتاق‌ها به گونه‌ای است که میهمانان به راحتی حس راحتی و آسایش را می‌توانند از محیط دریافت کنند. به صورت کلی این هتل تمام آنچه را که مسافران از یک محل اقامت انتظار دارند را برآورده ساخته است؛ پس به صورت کلی هتل فورسیزن یک مقصد خوب برای اقامت کوتاه یا طولانی مدت در ونکوور می‌باشد. رزرو هتل فورسیزن با بهترین قیمت از طریق فلای‌تودی امکان پذیر است.

1.      هتل کاست هاربر ونکوور

هتل کاست هاربر ونکوور به دلیل نزدیکی به بندر و فرودگاه بین‌المللی ونکوور مورد توجه مسافران تجاری و گردشگری قرار می‌گیرد. اگر بخواهیم به تمامی امکانات و مزایای اقامت در این هتل اشاره کنیم، بدون شک لیستی بلند و بالا تهیه می‌‌شود؛ بنابراین در ادامه به مهم‌ترین ویژگی‌های آن اشاره می‌کنیم.

·            در تمامی اتاق‌های هتل تمیزی و بهداشت، به صورت منظم و روزانه انجام‌ میگیرد تا احساس راحتی و سلامت شما تضمین شود.

·            طراحی داخلی و خارجی این هتل بسیار زیبا و مدرن است که این امر سبب شده رضایت و خوشایندی اکثر گردشگران و میهمانان هتل فراهم شود.

·            هزینه اقامت به نسبت امکانات و خدمات ارائه شده در هتل بسیار مناسب و متعادل می‌باشد؛ بنابراین اگر بودجه زیادی در دسترس ندارد، اما دوست دارید در هتلی شیک اقامت داشته باشید، حتما سری به هتل کاست هاربر ونکوور بزنید.

رزرو هتل ونکوور با فلای‌تودی

چنانچه دوست دارید در بهترین هتل‌های ونکوور اقامت داشته باشید و از امکانات ویژه آن‌ها استفاده کنید، بهتر است هر چه سریع‌تر رزرو هتل خود را از طریق فلای‌تودی انجام دهید. مجموعه فلای‌‌تودی بهترین هتل‌های ونکوور را متناسب با بودجه مورد نظر به شما معرفی خواهند کرد. با وجود معرفی‌های این مجموعه دیگر نیازی نیست دغدغه کیفیت خدمات و سطح رفاهی هتل‌ها را داشته باشید زیرا که فلای‌تودی به تمامی این موارد توجه لازم را دارد.

مجموعه معتبر فلای‌تودی علاوه بر رزرو انواع هتل‌های داخلی و خارجی، خدمات دیگر مانند فروش ارزان‌ترین بلیط‌های قطار، فروش بلیط‌های هواپیمایی داخلی و خارجی و اخذ انواع ویزای کشورهای مختلف (ویزای توریستی، تجاری و سفارت) را به کاربران خود ارائه می‌دهد.

کاربران برای دسترسی به خدمات ذکر شده هم می‌توانند به این مجموعه به صورت حضوری مراجعه کنند و هم می‌توانند خرید و رزروهای خود را از طریق وب سایت و اپلیکیشن فلای‌تودی انجام دهند. در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر، تیم پشتیبانی مجموعه فلای‌تودی به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما عزیزان است.