17 ميليارد پول زلزله‌زده‌ها در حساب سلبريتي‌ها خاك مي‌خورد

نماينده مردم كرمانشاه در مجلس با توجه به وضعيت نامناسب زلزله‌زدگان از سلبريتي‌ها درخواست كرد هر چه سريع‌تر وضعيت پول‌هاي جمع‌آوري شده را تعيين تكليف كنند.
سيدقاسم جاسمي در مورد كمك‌هاي مردمي جمع‌آوري شده براي زلزله‌زدگان كرمانشاه با انتقاد از اينكه كمك‌هاي مردمي هنوز تعيين تكليف نشده است، گفت: بر اساس گزارش ارائه شده از سوي استاندار كرمانشاه در نشست مشترك با اعضاي كميسيون اصل 90 و نمايندگان استان كرمانشاه 63 ميليارد تومان كمك‌هاي مردمي در اختيار هلال‌احمر، 2 تا 5/2 ميليارد تومان كميته امداد، 3 ميليارد و 200 ميليون تومان زيباكلام، 5/8 ميليارد تومان علي دايي و 5 ميليارد و 200 ميليون تومان خانم كلباسي قرار دارد.
نماينده مردم كرمانشاه در مجلس شوراي اسلامي با توجه به وضعيت نامناسب زلزله‌زدگان از سلبريتي‌ها درخواست كرد هر‌چه سريع‌تر وضعيت پول‌هاي جمع‌آوري شده را تعيين تكليف كنند و افزود: استاندار معتقد بود زيباكلام طرحي را ارائه كرده و هنوز عملياتي نشده است؛ وي به دنبال اجراي سيستم فاضلاب در يك روستا و همچنين راه‌اندازي شبكه برق سلول‌هاي خورشيدي در روستاهاست كه هزينه زيادي مي‌طلبد و هنوز اقدامي در اين ارتباط انجام نشده است.
وي افزود: بر اساس اظهارات استاندار، علي دايي تاكنون كار خاصي انجام نداده و خانم كلباسي حدود 52 خانه را شناسايي کرده و قرار است بعد از پرداخت تسهيلات بازسازي هزينه باقي مانده را پرداخت كند و البته در مجموع اين كمك‌ها نسبت به اقداماتي كه بايد در مناطق زلزله‌زده انجام شود، كافي نيست.
نماينده مردم كرمانشاه در مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد: با توجه به وضعيت نامناسب زلزله‌زدگان از سلبريتي‌ها درخواست و تقاضا داريم هر‌چه سريع‌تر وضعيت پول‌هاي جمع‌آوري شده را تعيين تكليف كنند تا با آنها بتوان وضعيت نابسامان زلزله‌زدگان را سامان بخشيد.