هدف نيروهاي مسلح هم‌افزایی است

به گزارش روابط عمومي ارتش، در اين ديدار فرماندهان ارتش و سپاه پاسداران در فضايي صميمي با ابراز خرسندي از وحدت، يكپارچگي و اخوت مثال زدني موجود، همدلي، هماهنگي و هم‌افزايي در انجام مأموريت‌هاي محوله، تحت تدابير و فرامين فرماندهي معظم كل قوا را موجب عصبانيت و يأس دشمنان و ابتر ماندن تلاش آنان براي ايجاد اختلاف در نيروهاي مسلح و تضعيف توان دفاعي كشور دانستند. در اين ديدار همچنين بر پيش‌بيني و اجراي برنامه‌ها و اقدامات مشترك در راستاي اهداف بازدارندگي و ارتقاي آمادگي‌هاي دفاعي براي مقابله متناسب با هرگونه تهديد احتمالي عليه منافع كشور تأكيد شد. اين ديدار صميمانه درحالي صورت گرفت كه روز گذشته فرمانده معظم كل قوا با تجليل از مواضع انقلابي و وحدت‌آفرين فرمانده كل ارتش، فرمودند: آقاي سرلشكر موسوي در عين دلبستگي سازماني و پايبندي عاطفي به ارتش كه حفظ و تأكيد بر آن لازم است، سخنان بسيار خوبي در خصوص اتحاد نيروهاي مسلح بيان كردند كه اين سخنان نشان‌دهنده عقل مديريتي و صفاي باطني است و ارتش را در چشم مردم بيش از پيش ارزشمند مي‌كند.
فرماندهان كل ارتش و سپاه تأكيد كردند: با عنايت به فرمايش مقام عظماي ولايت براي هم افزايي در بين نيروهاي مسلح اين مهم در اولويت اهداف ما قرار دارد.
به گزارش ايرنا، امير سر لشكر ستاد سيد عبدالرحيم موسوي اين مطلب را پس از نشست مشترك با فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و گروهي از فرماندهان ارتش و سپاه كه در ستاد فرماندهي كل ارتش انجام شد، در جمع خبرنگاران اعلام كرد. وي افزود: امسال به شكرانه خداوند روز ارتش و پاسدار با هم تقارن پيدا كرده بود و اين مهم يكي از اهداف برگزاري اين نشست قرار گرفت. سرلشكر موسوي اظهار داشت: در اين نشست جمعي از فرماندهان ارتش و سپاه، روساي سازمان‌هاي عقيدتي سياسي، مسئولان سازمان اطلاعات، نمايندگي‌هاي مقام معظم رهبري حضور داشته و براي هر چه بهتر اجرايي شدن فرمان حضرت آقا مبني بر هم افزايي در بين نيروهاي مسلح بحث و تبادل نظر شد. فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي نيز پس از ديدار با فرمانده كل ارتش در جمع خبرنگاران ضمن تبريك اعياد بزرگ شعبانيه گفت: ديدار امروز به دعوت ارتش امير موسوي به انجام رسيد. سردار سرلشكر پاسدار محمدعلي جعفري در عين حال با بيان اينكه در سال چندين نشست وحدت آفرين با ارتش داريم، گفت: مهمترين هدف ديدار امروز با توجه به صحبت‌هاي مؤثر و ارزشمند امير موسوي در روز جانباز تشكر و قدرداني از ايشان بود. وي در پايان گفت: اميدوارم هميشه حافظ وحدت باشيم و بيشتر به آن عمق ببخشيم.