ادامه توزیع گوشت قرمز با قیمت مصوب تنظیم بازار؛ عرضه کالاهای اساسی در ماه رمضان با قیمت گذشته

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام: قیمت کالاهای اساسی به ویژه گوشت قرمز وارداتی باوجود تک نرخی شدن ارز افزایش نخواهد داشت.
حمید ورناصری در مصاحبه با صداوسیما با اشاره به اینکه تاکنون گوشت قرمز با ارز مبادله‌ای 3800 تومان وارد می‌شد افزود: باوجود افزایش نرخ ارز و تعیین قیمت 4200 تومان گوشت وارداتی مخلوط گوشت و گوساله با همان قیمت هر کیلو 33 هزار تومان عرضه می‌شود و تغییر قیمت نخواهد داشت.
وی گفت: توزیع گوشت قرمز با قیمت مصوب تنظیم بازار همچنان ادامه دارد و در ایام ماه مبارک رمضان نیز با قیمت گذشته انجام می‌شود.
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام افزود: ذخایر گوشت مرغ و قرمز به اندازه کافی است و با توجه به میزان تولید مناسب گوشت مرغ نیازی به عرضه ذخایر نیست.


ورناصری درباره شرایط تخم مرغ در بازار گفت: تولید تخم مرغ در مرغداری‌های کشور به اندازه کافی است و در حال حاضر واردات تخم مرغ متوقف شده است و هیچ گونه نگرانی در خصوص افزایش قیمت‌ها نداریم.
وی تاکید کرد: هم اکنون بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان کنترل شده و تولید تخم مرغ به شرایط مناسب بازگشته است اما چنانچه احساس شود کمبودی وجود دارد تقاضا از طریق واردات تامین خواهد شد.
مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: تخم مرغ با ارز حدود 5 هزار تومان وارد می‌شد که با تک نرخی شدن ارز قیمت تخم مرغ وارداتی کاهش خواهد یافت.
ورناصری در خصوص قیمت نهاده‌های تولید در بخش دام و طیور افزود: هیچگونه افزایش قیمتی در نهاده‌های وارداتی کنجاله، سویا و ذرت نداریم و این شرایط در هر دو بخش دولتی و خصوصی یکسان است و بخش خصوصی مکلف است با قیمت گذشته نهاده‌ها را در اختیار مرغداران و دامداران قرار دهد.
وی تاکید کرد: پرداخت تفاوت ارز مبادله‌ای 3800 تومان با ارز ثابت 4200 تومان به بخش خصوصی در صورت ارائه اسناد ثبت سفارش به بانک عامل و بانک مرکزی انجام می‌شود.
سایر اخبار این روزنامه
برنامه‌های نوزده ‌گانه اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری اعلام شد نامه 500 نماینده مجالس اروپا به کنگره آمریکا برای وادار کردن ترامپ به ماندن در برجام همزمان با برپایی جشن میلاد امام حسین(ع) جشن‌های اعیاد شعبانیه در سراسر کشور آغاز شد روسیه از کشف سلاح‌های شیمیایی ساخت آلمان و انگلیس در دوما خبر داد در بیانیه سپاه به مناسبت روز پاسدار مطرح شد؛ امنیت بزرگترین نعمت و مزیت ایران در مقایسه با سایر کشورهاست تصمیمات ضداشتغال لاریجانی: تجار ایران و سریلانکا به سمت گسترش روابط صنعتی حرکت کنند ادامه توزیع گوشت قرمز با قیمت مصوب تنظیم بازار؛ عرضه کالاهای اساسی در ماه رمضان با قیمت گذشته دفاع جانانه یک خانم دکتر ایرانی از نام خلیج فارس در امارات وزیر اقتصاد: اجازه خروج ارز از کشور را نخواهیم داد وزیر خارجه اسبق انگلیس: لندن طی 100 سال گذشته در امور ایران دخالت داشته است آغاز ثبت‌نام بن کتاب اساتید، سازمان‌ها و نهادها در سایت نمایشگاه کتاب برخورد پلیس با مامور ضارب از سوی سخنگوی وزارت امور خارجه صورت گرفت تشریح مفاد نهمین گزارش سه ماهه وزارت خارجه در خصوص اجرای برجام نماینده ایران: سازمان منع سلاح‌های شیمیایی نباید مورد استفاده ابزاری قرار گیرد وزیران نفت و اقتصاد این هفته در مجلس حضور می‌یابند