تقطیع صحبت های کدخدایی و سبزی رایگان استقلالی!

«metoo» به صنعت اتومبیل رسید
به دنبال فشار جنبش «metoo» چند شرکت خودروسازی بزرگ جهان استفاده از زنان در تبلیغات خودروهای خود را ممنوع کردند. کاربری در این خصوص نوشت: «خوبه که در کشور خودمون هم که جدیدا مد شده بود خانم‌ها در نمایشگاه‌های اتومبیل در کنار ماشین‌ها می‌ایستادند، از این کار ممانعت به عمل بیاد.» کاربری هم نوشت: «جنبش metoo انقلاب بزرگ فرهنگی در دنیا به پا کرده و به نظرم این اتفاق مبارک است. خوب است که در همه جای جهان علیه استفاده جنسی از زنان گام‌هایی برداشته شود.»
 
 
گلایه‌ «محمد علیزاده» از «رضا صادقی»
بعد از آن‌که چندی پیش رضا صادقی با انتقاد تند از محمد علیزاده دیگر خواننده پاپ کشورمان مدعی شد که وی آهنگ او را خوانده است، این‌بار علیزاده در برنامه «من و شما» به گلایه از رضا صادقی پرداخت و گفت: «من در قلبم او را بخشیدم اما کاش با من یک تماس می‌گرفت.» کاربری درباره این ماجرا نوشت: «رضا صادقی در اینستاگرامش نوشته بود که علیزاده زغال قلیان من را می‌گذاشته و حالا خواننده شده است. واقعا واسش متاسفم.» و کاربر دیگری نوشت: «این دعواها همیشه بین خواننده‌های ما بوده. همین آقای صادقی متهم به خواندن غیرقانونی اشعار اردلان سرافراز بوده و محکوم هم شده است.»


 
 
تقطیع صحبت‌های کدخدایی در یک ویدئو
روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که در آن خبرنگاری از کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان درباره همه‌پرسی و مسئله سیاسی کردن صحبت‌های رئیس جمهور در این‌باره و پاسخ شورای نگهبان پرسید و تنها این قسمت از پاسخ کدخدایی در فیلم موجود است که: «همه‌پرسی را سیاسی نکنید. شورای نگهبان موافق همه‌پرسی است.» در حالی که کدخدایی در پاسخ به این سوال علاوه بر این با بیان این‌که همه‌پرسی در دو اصل قانون اساسی بیشتر مطرح نیست، افزود: اصل ۵۹ و اصل ۱۷۷ قانون اساسی به همه‌پرسی اشاره دارد و به موجب اصل ۱۱۰، فرمان همه پرسی از اختیارات رهبری محسوب می‌شود. ویدئوی تقطیع شده صحبت‌های کدخدایی را با قابلیت QR در این‌جا ببینید.
 
 
سبزی ‌ رایگان  استقلالی در ایلام
سبزی‌فروش استقلالی پس از پیروزی آبی‌های پایتخت در دربی 86 در بازار روز ایلام سبزی‌ها و میوه‌های خود را به صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار داد. کلیپی که در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه کاربران قرار گرفت. کاربری در این باره نوشت: «طفلی زن و بچش.» و کاربر دیگری نوشت: «یعنی بردن پرسپولیس قهرمان این‌قدر مردم رو خوشحال می‌کنه؟ از این به بعد می‌بازیم ولی قهرمان میشیم شاید فقرا به نون و نوایی برسن.» و کاربری هم نوشت: «استقلالی دو آتیشه به این می‌گن.»
 
 
درگیری خونین در شب عروسی!
ویدئوی درگیری خونین در شب عروسی در یکی از تالارهای شهرستان‌ها سر و صدای زیادی را در فضای مجازی به پا کرد. در این فیلم به طرز وحشیانه‌ای طرفین با یکدیگر درگیر می‌شوند. کاربری با انتشار این ویدئو نوشت: «طفلی اون صاحب تالار که باید همچین آدمای وحشی این‌جوری تالارش رو نابود کنن.» و کاربری هم نوشت: «لابد سر شاباش خانواده عروس و دوماد دعواشون شده. واقعا جای تاسف داره. کی می‌خوایم درست بشیم خدا می‌دونه.»
 
 
فرار از جهنم!
روز گذشته در فضای مجازی ویدئویی منتشر شد که حکایت از نجات جان دو کودک سوری از دست تک تیراندازان گروهک جیش‌الاسلام دارد.  با استفاده از قابلیت QR می‌توانید این فیلم ترند شده 24 ساعت گذشته در فضای مجازی را مشاهده کنید.