حقوق مدیران ورشکسته‌ساز!

هومن جعفری- یعنی جدا باید برای سال 97 دعا کنیم که در این سال از گرسنگی نمیریم! وضع بودجه که آن‌طوری است‌، اوضاع یارانه هم که آن‌طور! وضع بازار کار هم که افتضاح! تامین اجتماعی هم که تعطیل! این را بخوانید:
علی‌اصغر بادبان عضو سابق شورای‌عالی سازمان تامین اجتماعی گفت: «همین الان تامین اجتماعی 10 هزار میلیارد تومان به بانک رفاه با نرخ ۱۴ درصد بدهکار است. این پول را گرفته که مستمری‌ها را بدهد. مساله اینجاست که با ده هزار میلیارد تومان هم مشکل پرداخت‌های تامین اجتماعی حل نمی‌شود. باید هر ماه همین مقدار وام بگیرد تا بتواند مستمری‌های ماهانه را بپردازد‌ پس قاعدتا به جایی خواهد رسید که توان بازپرداخت همین وام‌ها را هم نداشته باشد. تامین اجتماعی بدون تعارف در حال ورشکستگی است.»
یعنی یکی از خوبی‌هایی که ما داریم این است که هر جا در حال ورشکست شدن باشد حقوق مدیرانش از بقیه جاها بیشتر است! همین تامین اجتماعی که الان چنین وضعی دارد و دارد از بانک وام می‌گیرد پول مردم را بدهد، حقوق مدیرانش را حساب کنید ببینید چقدر می‌گیرند! یعنی هرجایی که وضع مدیریتی‌اش اسفناک‌تر باشد حقوق مدیرانش هم گران‌تر می‌شود! می‌گویید نه بروید فهرست مدیران سازمان تامین اجتماعی و شرکت‌های زیانده را حساب کنید و ببینید حقوق مدیرانش چقدر است!