تشکر کُمُدی از آقای نماینده و آزادی مشروط ورود مشروب به عربستان!

غوغای کریم
کریم انصاری‌فر، ستاره این روزهای فوتبال ایران در یونان که در صدر جدول گلزنان لیگ این کشور قرار دارد در آخرین بازی تیم اش بعد از پایان بازی، پیراهن اش را به یک هوادار معلول که در میان تماشاگران نشسته بود اهدا کرد. کاربری در این‌باره نوشت: «حقا که کی‌روش خوب آدم شناسه. اون زمان که همه می‌گفتن چرا کی‌روش همش کریم رو دعوت می‌کنه، اون مرد می‌دونست انصاری‌فر هم گلزن خوبیه و هم انسان شریفی.» و کاربر دیگری نوشت: «چقدر قشنگه که عکس یک ایرانی به خاطر این کار قشنگ اش روی جلد مجلات یونانی نقش می‌بنده.»
 
شوخی دردسرساز گلزار با وانتی‌ها!
بعد از انتشار کلیپ شوخی گلزار با وانتی‌ها دراینستاگرامش، کاربران در فضای مجازی واکنش‌های زیادی داشتند تا جایی که گلزار در یک مصاحبه مجبور شد به این اظهارات واکنش نشان دهد و تلویحا از وانتی‌ها دلجویی کند. کاربری در این‌باره نوشت:« چرا هر چی می‌شه زود بهمون برمی‌خوره!؟ خب راست می‌گه وانتی از کله سحر میاد تو اون بلندگوش داد می‌زنه «چدن» خریداریم!» و کاربر دیگری نوشت: «گلزار یک بچه پولداره که درد جامعه رو نمی‌دونه.»
 


روسای جمهور جهان و خودروهای وطنی
خودرو رئیس‌جمهور آمریکا «کادیلاک»، ملکه انگلیس «بنتلی»، رئیس‌جمهور فرانسه «دی‌اس»، صدر اعظم آلمان «آئودی»، نخست وزیر ژاپن «لکسوس» و رئیس جمهور ایتالیا «مازراتی» است. تصویری از این خودروها و این خبر واکنش‌های کاربران را در فضای مجازی به همراه داشت: «آخه عزیز من ما در ایران مثلا بیایم به رئیس‌جمهورمون بگیم «سمند» سوار شو! خودروی ملی! این چه توقعیه!» و کاربر دیگری نوشت: «تمام این کشورها در صنعت خودروسازی غول هستند.» و کاربری در دفاع از این مسئله نوشت: «همه این کشورها از خودروهای داخلی برای رئیس‌جمهورشون استفاده می‌کنن تا از امنیت اون مطمئن باشن.»
 
آزادی مشروط مشروبات الکلی در عربستان
ولیعهد عربستان در حکمی جنجالی واردات مشروبات را با شرایطی آزاد کرد. خبری که سر و صدای زیادی را در فضای مجازی به پا کرد. کاربری در این خصوص نوشت: «خوبه والا این عربا دیگه رسما رد دادن! آخه تو کشور اسلامی چرا باید مشروبات الکلی وارد بشه. حرمت خونه خدا رو نگه دارید.» و کاربر دیگری نوشت: «یواش یواش داره چهره پلید سعودی‌ها مشخص می‌شه. دارن رسما عربستان رو یک کشور غربی می‌کنن.» و کاربری در کامنتی یادآور شد: «ممکنه برای مصرف در هتل‌های 5 ستاره و توریسم شون باشه.»
 
تداوم آلودگی‌ هوا و ماسک‌های خوزستانی!
بازیکنان تیم فوتبال استقلال خوزستان در تمرین امروز خود با ماسک‌ بر دهان وارد زمین شدند. تصویری که خیلی زود در فضای مجازی منتشر شد و کاربران نگران از وضعیت تداوم آلودگی هوا نوشتند: «پس کی این کابوس آلودگی هوا و ریز گردها در خوزستان تموم میشه.» و کاربر دیگری با اشاره به ورزش و آلودگی هوا نوشت: «ورزش در این هوای آلوده عین خودکشی می‌مونه.» کاربری نوشت: «کاش لااقل به خاطر فوتبال و زرق و برقش آقایون حال و روز مردم خوزستان رو با این تصویر بفهمن و چاره‌ای بیندیشند.»
 
تشکر کمدی از آقای نماینده!
بنر تشکر از نماینده شهرستان صومعه سرا در مجلس بابت نوسازی کمدهای یک استخر در این شهرستان، واکنش‌های زیادی را در فضای مجازی به همراه داشت. کاربری در این خصوص نوشت: «فرهنگ چاپلوسی هنوز تو شهرستان‌های کوچک وجود داره. کاش با برخورد جدی با این رفتارها از رفتارهای مشابه جلوگیری بشه.» و کاربر دیگری با انتقاد تند از این بنر نوشت: «به نظر من بیشتر تبلیغاته تا یک اقدام خودجوش. ولی احمقانه است.»