ادامه اعتراضات در کشور؛

اعتراضات در ایران که روز پنجشنبه از مشهد آغاز شد در پنجمین روز هم ادامه داشت. بنا به گزارش‌های رسیده موج اعتراضات فروکش نکرده و به مناطق مختلف کشور گسترش یافته است. شبکه خبر سیما از کشته شدن «حدود ۱۰ نفر» در جریان اعتراض‌های روز یکشنبه در شهرهای مختلف ایران خبر داد. این شبکه گفت: «آشوبگران که بعضی از آنها مسلح بودند، سعی کردند پایگاه‌های نظامی و انتظامی را اشغال کنند که با مقابله جدی ماموران نظم و امنیت روبه‌رو شدند.»
نماینده ایذه در مجلس ایران کشته شدن دست کم دو نفر در جریان اعتراضات یکشنبه‌شب در این شهر استان خوزستان را تایید کرده است.
هدایت‌الله خادمی به ایلنا گفته است هنوز نمی‌داند «تیراندازی از جانب تجمع‌کنندگان بوده یا نیروی انتظامی»، اما تایید کرده که ماموران انتظامی در پی حمله معترضان به بانک‌ها، «وارد عمل» شده‌اند. وی گفته ماموران پلیس هنگام جست‌وجوی خانه بعضی از دستگیر‌شدگان، مواد منفجره پیدا کرده‌اند. ماشاءالله نعمتی، فرماندار شهر دورود در استان لرستان هم یادآور شد: «هنوز آمار دقیقی از افرادی که کشته یا زخمی شده‌اند نداریم اما یکی از ماشین‌های آتش‌نشانی که برای خاموش کردن حریق در بانک ملی رفته بود، زمان برگشت به آشیانه توسط اغتشاشگران به زور گرفته شد و روی پل وحدت آن را رها کردند. یک فرد میانسال و یک پسر ۱۲ تا ۱۵ ساله زیر این خودرو کشته شدند.»
اما پس از پخش سخنان حسن روحانی، اعتراض‌ها در برخی از شهرهای ایران ادامه یافت. گفته شده تعداد زیادی از معترضان بازداشت شده‌اند.
خبرگزاری‌های رسمی دیگر از اعتراض‌ها در شهرهای تهران، کرج، تویسرکان، همدان، اراک، ساوه، آمل، ساری، بهشهر، شهرکرد، باغملک، قزوین، آبیک، محمدیه و خرم‌دره در استان زنجان مخابره کرده‌اند. در برخی از شهرها از جمله تویسرکان، شهرضا و کرمانشاه معترضان با ماموران درگیر شدند.