عصبانی هستیم!

محمدرضا ستوده- خدا را شکر هر روز اتفاقاتی می‌افتد که هواداران روحانی را از رای خود پشیمان‌تر می‌کند. روحانی هم به روی خودش نمی‌آورد. انگار نه انگار که یک ملتی عصبانی هستند. البته من هم جای او بودم این اعتراضات به آرنجم هم نبود. رای‌اش را گرفت و رفت. او دیگر با ما کاری ندارد. حالا ماییم که باید دنبال او بدویم.
قرار بود امروز فیلم عصبانی نیستم بعد از چند سال اکران شود‌ اما ناگهان دیروز خبر آمد که این اکران لغو شده.
اگر یادتان باشد جناب روحانی در زمان انتخابات پشت بلندگوها فریاد می‌زد: ما در مورد مسایل فرهنگی تسلیم فشارهای بیرونی نمی‌شویم و وزارت ارشاد پای مجوزهایش می‌ایستد.
اگر تا به حال چگونگی پای یک مجوز ایستادن را از نزدیک ندیده‌اید، الان وقتش است. بروید میدان بهارستان. وزارت ارشاد آنجاست. به ساختمان وزارتخانه زُل بزنید و پای مجوز خود ایستادن را از نزدیک مشاهده کنید!


قرار بود مردم عصبانی نیستم را ببینند ولی الان عصبانی هستند. نه به خاطر ندیدن فیلم بلکه به خاطر سست عنصری دولت تدبیرِ عقب‌نشینی!
اعضای محترم دولت دوازدهم بدانند؛ ما به اینکه چرا آنها خواسته‌های ملت را برآورده نمی‌کنند معترض نیستیم، اعتراض رای‌دهندگان به این است که چرا وعده‌ای را می‌دهید که جربزه انجام آن را ندارید!
راستش را بخواهید الان عصبانی‌تر از آن هستم که بخواهم حرف خنده‌داری بزنم تا این مطلب شبیه یک یادداشت طنز شود. آقای روحانی ما طلب‌های خودمان را وصول می‌کنیم. شما هم یک روزی بدهی خود را می‌پردازید. هر چقدر دیر شود به ضرر شماست چون سودش را هم حساب می‌کنیم!
سایر اخبار این روزنامه
ربیعی امروز برای پاسخگویی به نمایندگان به مجلس می‌رود‌؛ نگاه دنیا به بورس ایران تغییر کرده است دیدار وزرای خارجه ایران، ترکیه و آذربایجان در باکو توفان آنفلوآنزا درمرغداری‌ها؛ اعتراض شهروندان به کم فروشی اینترنت؛ چشم انداز توسعه فاز 11 پارس جنوبی؛ تغییر در معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد؛ حمیدرضا گرشاسبی از توافق پرسپولیس با باشگاه ترکیه‌ای خبر داد؛ اعلام حمایت از قوه قضاییه! عصبانی هستیم! دولت مستاصل چه کسی مانع حصر احمدی نژاد می شود گزارش میدانی «جهان‌صنعت» از تکدی‌گری در تهران؛ در جست‌وجوی دموکراسی ازدست‌رفته 4خطای استراتژیک دولت ابهامات حقوق کارگران و دستفروشان خارجی غیر‌قانونی در ایران در جست‌وجوی دموکراسی ازدست‌رفته آلودگی هوا‌ برای سومین روز متوالی مدارس تهران را به تعطیلی کشاند ارتش اوراسیا تشکیل می‌شود هشدار رییس اتاق مشترک ایران و عراق درباره واگذاری بازار عراق به رقبا قوه قضاییه در موقعیت نامطلوب شورای نگهبان با عضویت اقلیت های دینی در شورای شهر مخالفت کرد