احمدي نژاد گویی روانگردان مصرف کرده است!


عضو فراکسيون ولايي مجلس درخصوص انتقادات اين روزهاي احمدي‌نژاد با تيم مشاوران و معاونانش گفت: کاري که احمدي نژاد انجام مي‌دهد نه اخلاقي است و نه شرعي چراکه سرتا پا دروغ است. نکته ديگر اينکه به نظر مي‌رسد ايشان خود را در حالتي قرار داده که گويا روانگردان مصرف کرده است. مجتبي ذوالنور در گفتگو با خبرآنلاين افزود: نعوذبلله نمي‌خواهم بگويم ايشان چنين کاري کرده است اما منظورم اين است که حالتشان مانند حالت افرادي که روانگردان مصرف کرده‌اند در يک فضاي توهمي‌است يعني فکر مي‌کند 80 ميليون نفر به دنبال او هستند امروز فضاي جامعه اين نيست. احمدي نژاد جايگاه رياست جمهوري و شخصيت دوم نظام بودن را وهن کند و به عنوان فردي که زماني بعد از مقام معظم رهبري قرار داشت امروز به دنبال مشايي و بقايي افتاده است. افراد نابابابي که وزن همه چيز را با هوچي گري و زنبيل بازي و ... پايين آوردند. واقعا وقتي مردم به اين فکر مي‌کنند که رئيس جمهورشان کسي بوده است که تا چنين درجه اي جايگاه رياست جمهوري را تنزل داده دچار مشکل مي‌شوند.
وي با تاکيد بر اينکه برخي کارهاي احمدي نژاد خوب بود و از آن حمايت مي‌کرديم گفت: برخي رفتارهاي ديگر مانند‌هاله نور و اعتقادات امام زماني الکي و توهم‌هاي اين چنيني را همان زمان هم به شدت نقد مي‌کرديم و امروز هم نقد مي‌کنيم. اين مسائل اقتضائي است و بستگي به نوع و رفتار فرد دارد. من عادت ندارم شخص را تائيد و رد کنم بلکه در مورد عملکردها نظر مي‌دهم.منظور من مشخصا بگم بگم‌هايي است که احمدي نژاد سال 88 در مناظره‌ها به راه‌انداخت و اصولگرايان هم چندان از اين رفتار بدشان نيامد. ذوالنور گفت: در همان سال که آن بگم بگم‌ها که را به راه‌انداخت من چندين سخنراني داشتم و اعلام کردم آقاي احمدي نژاد با اين رفتار مرتکب خلاف شرع بين شدند؛ فايل‌هاي صوتي آن سخنراني‌ها موجود است؛ دليل من براي اين حرف‌ها دارم اين است که 1- احمدي‌نژاد يا راست مي‌گويد چنين ليستي دارد يا دروغ مي‌گويد اگر دروغ مي‌گويد خلاف شرع است 2- اگر راست مي‌گويد؛ يا در وظايف ايشان افشاي چنين ليستي وجود دارد يا نيست که اگر افشاي اين ليست در زمره وظايفش نيست باز اين رفتارش خلاف شرع است و اگر در حيطه وظايفش قرار دارد چرا آن را منتشر نمي‌کند آيا مي‌خواهد امتياز بگيرد؟! پس باز عملکردش خلاف شرع است؛ در آن مقطع من اين موارد را اعلام کردم و گفتم خلاف شرع است.
وي در مورد تخلفات احمدي نژاد که از اواخر مجلس هشتم خيلي مطرح شد گفت: فردي که در سمت رياست جمهوري قرار دارد مصون است و معمولا تا يک خلاف متقن و برجسته که مصداق بين جرم و قابل اثبات باشد اتفاق نيفتد اين مصونيت از آنها سلب نخواهد شد. اما اگر اين جرم قابل اثبات باشد يا خود قوه قضائيه به عنوان مدعي العموم بتواند به موضوع ورود کند آنجا هم انتظار برخورد وجود دارد. اما در مجموع من عملکرد قوه قضائيه را در رسيدگي به تخلفات مسئولين مثبت ارزيابي نمي‌کنم. معتقدم قوه قضائيه نبايد منتظر باشد تا از يک مسئولي شکايت شود. وقتي مي‌بيند خطايي رخ داده است و حيف و ميلي در بيت المال به وجود مي‌آيد يک شان مدعي العمومي‌دارد و خودش بايد وارد شود و با آن برخورد کند. عضو فراکسيون ولايي مجلس در مورد اينکه دادستان و سخنگوي قوه قضائيه گفته‌اند تخلفات احمدي نژاد زياد بوده است گفت: مي‌گويند کسي که مسئول است خيلي اسناد رو نمي‌کنند و شايد به اين دليل باشد که مي‌خواهند احساس ناامني شغلي به آنها دست بدهد. وقتي يک مسئولي کنار مي‌رود آن زمان است که جزئيات در مورد عملکردش بيان مي‌شود. بنابراين من فکر مي‌کنم تا امروز هم اقدام قوه قضائيه ديرهنگام بوده است؛
وي گفت: امروز آنهايي که حامي‌احمدي‌نژاد بودند با ديدن اين افتضاح خطاب به قوه قضائيه مي‌گويند چرا رسيدگي نمي‌کني درحالي که اگر در همان مقطع برخوردي با احمدي‌نژاد صورت مي‌گرفت مي‌گفتند نمي‌گذارند کاري انجام دهند. لذا آنچه آقاي اژه اي گفته مبني بر اينکه در اين تاخير يک نتيجه و برکاتي هست همين است که آن طرفداران آقاي احمدي‌نژاد اين حقايق را مي‌بينند خودشان برخورد را مطالبه مي‌کنند و ديگر قوه قضائيه به سياسي کاري متهم نمي‌شود.