اولین مرد محجبه تاریخ‌!

محمدرضا ستوده- اگر به شما می‌گفتند که یکی از اصولگرایان یک روسری سرش کرده تا برای سر و سامان دادن بدحجابی فرهنگ‌سازی را از خودش شروع کند، اول شوکه می‌شدید ولی بعدا با خودتان کم‌کم کنار می‌آمدید و می‌گفتید: وقتی آقای رییسی با تتلو دیدار می‌کند پس هیچ چیز غیرممکن نیست‌!
اما الان دو روز است که شنیده‌ایم مربی تیم کبدی بانوان تایلند یک تکه پارچه دور سرش پیچیده تا او را داخل ورزشگاه راه بدهند و هیچکس توان هضم این حماسه را ندارد‌.
بیایید یک بار منطق این حادثه را با هم بررسی کنیم‌.
یک؛ اگر تیم ملی بانوان کبدی ما به تایلند برود طبیعی است که به آنها دستور بدهند با حجاب در مسابقات حاضر شوند‌.


دو؛ اگر تیم ملی فوتسال بانوان ایتالیا به ایران بیاید و ما آنها را مجبور کنیم که با حجاب بازی کنند باز هم طبیعی است‌.
سه؛ اگر مربی تیم کبدی بانوان ما یک خانم خارجی باشد طبیعی است که به ایشان هم دستور می‌دهند حجاب داشته باشد‌.
اما‌.‌.‌.
اما سوال هفت میلیارد انسان ساکن در کره زمین این است که چرا مربی تیم کبدی بانوان تایلند که یک مرد است باید یک پارچه سرش کند تا او را به سالن راه بدهند؟
علی‌الاصول او را به خاطر مرد بودن اساسا نباید راه می‌دادند‌. چه ربطی به حجاب او دارد؟‌!
مربی تایلند نباید موی کسی را ببیند، دیگران که موی او را ببیند عیبی ندارد‌!
از دیدگاه فدراسیون کبدی آیا دیدن موی مرد توسط زن جایز نیست؟
مردان ایرانی می‌روند تایلند با آن وضع، آن وقت این بنده خدا را به این شکل در‌می‌آورند‌.
این مردی که در تصویر می‌بینید پدر یک خانواده است‌. توی در و همسایه آبرو دارد‌. فرزندانش چگونه در مدرسه سرشان را بالا بگیرند؟
رویدادها در ایران جدای از فاجعه‌آمیز بودن، کم‌کم دارند منطق علت و معلولی خود را هم از دست می‌دهند‌!
یکی از بیرون به داد ما برسد‌.‌.‌.
سایر اخبار این روزنامه
دولت برای افزایش تولید و اشتغال تلاش می‌کند معاون وزیر راه‌وشهرسازی خبر داد؛ نمایندگان مجلس طرح عضویت پیروان ادیان الهی در شورای اسلامی شهر و روستا را تصویب کردند؛ جزییات فعالیت اولین صندوق ارزی بازار سرمایه مذاکرات دشوار در انتظار اوپک؛ با لغو قوانین دست اپراتورها باز می‌شود؛ لزوم حمایت از گردشگران داخلی؛ مراسم بهترین‌های فوتبال آسیا؛ ژن خوب‌، فکر بد اولین مرد محجبه تاریخ‌! بانک ها قربانی می شوند عقب‌ماندگی ایران از بازار 4 هزار میلیارد دلاری صنعت حلال؛ عملکرد 100 روزه کلانتری بر مسند سازمان حفاظت محیط‌زیست دسترسی موشکی به تمام آمریکا باز هم گرانی و استمرار خطا دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب: روایتی از دیدار روز گذشته عضو سابق شورای نگهبان با مهدی کروبی علی عبدالله صالح: استاندار سیستان‌وبلوچستان: رییس‌جمهور هفته آینده به سیستان‌وبلوچستان سفر می‌کند خرج که از کیسه مهمان بود... معاون پارلمانی رییس‌جمهور: باز هم گرانی و استمرار خطا باز هم گرانی و استمرار خطا