مراسم بهترین‌های فوتبال آسیا؛

مراسم برترین‌های سال آسیا در بانکوک تایلند با حضور شخصیت‌های فوتبالی در قاره کهن برگزار شد‌ تا برترین‌های قاره در این سال مشخص شوند‌. از ایران هم حسن زاده از فوتسال در کنار فدراسیون فوتبال و طاها شریعتی شانس کسب برترین جایزه را داشتند‌. پس از حضور نمایندگان و روسای فدراسیون‌های کشورهای قاره کهن و همچنین مسوولان ارشد AFC مراسم رسما آغاز شد و برترین‌های سال 2017 فوتبال آسیا به شرح زیر معرفی شدند‌.
برترین فدراسیون قاره آسیا: جایزه برترین فدراسیون قاره آسیا به فدراسیون فوتبال ژاپن رسید‌.
برترین عضو فدراسیون سال در زمینه پیشرفت: جایزه این بخش به فدراسیون فوتبال افغانستان رسید‌. در زمینه توسعه: جایزه این بخش به فدراسیون فوتبال ویتنام رسید‌. الهام‌بخش: جایزه این بخش به فدراسیون فوتبال ایران رسید‌.
برترین‌های فوتبال پایه در زمینه پیشرفت: جایزه این بخش به فدراسیون فوتبال بوتان رسید‌. در زمینه توسعه: جایزه این بخش به فدراسیون فوتبال سنگاپور رسید‌. الهام‌بخش: جایزه این بخش به فدراسیون فوتبال چین رسید‌.


برترین مربی سال زنان: جایزه این بخش به آساکو تاکاکورا از ژاپن رسید‌.
برترین مربی سال مردان: تاکافومی هوری از اوراواردز که با این تیم قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شد به این جایزه رسید‌. جایزه این بخش را علی کفاشیان نایب رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا اهدا کرد‌. در ادامه مراسم برترین‌های فوتبال آسیا، مسیر تیم‌های راه‌یافته به جام‌جهانی روسیه پخش شد‌.
همچنین در ادامه جیانی اینفانتینو و شیخ سلمان، روسای فیفا و AFC به روسای فدراسیون‌هایی که به جام‌جهانی روسیه صعود کردند، لوح تقدیر اهدا کردند‌.
برترین بازیکن سال فوتسال آسیا: جایزه این بخش به علی‌اصغر حسن‌زاده از ایران رسید‌.
سایر اخبار این روزنامه
دولت برای افزایش تولید و اشتغال تلاش می‌کند معاون وزیر راه‌وشهرسازی خبر داد؛ نمایندگان مجلس طرح عضویت پیروان ادیان الهی در شورای اسلامی شهر و روستا را تصویب کردند؛ جزییات فعالیت اولین صندوق ارزی بازار سرمایه مذاکرات دشوار در انتظار اوپک؛ با لغو قوانین دست اپراتورها باز می‌شود؛ لزوم حمایت از گردشگران داخلی؛ مراسم بهترین‌های فوتبال آسیا؛ ژن خوب‌، فکر بد اولین مرد محجبه تاریخ‌! بانک ها قربانی می شوند عقب‌ماندگی ایران از بازار 4 هزار میلیارد دلاری صنعت حلال؛ عملکرد 100 روزه کلانتری بر مسند سازمان حفاظت محیط‌زیست دسترسی موشکی به تمام آمریکا باز هم گرانی و استمرار خطا دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب: روایتی از دیدار روز گذشته عضو سابق شورای نگهبان با مهدی کروبی علی عبدالله صالح: استاندار سیستان‌وبلوچستان: رییس‌جمهور هفته آینده به سیستان‌وبلوچستان سفر می‌کند خرج که از کیسه مهمان بود... معاون پارلمانی رییس‌جمهور: باز هم گرانی و استمرار خطا باز هم گرانی و استمرار خطا