میکس صنعتی و سنتی!

هومن جعفری- یکی از سایت‌ها لطف کرده و خبری گذاشته بود با عنوان تهیه استیک به سبک کانتری‌! هر چقدر تلاش کردیم دیدیم دلش را نداریم که ویدئو را نگاه کنیم‌. نه اینترنتش را داریم که ویدئو را بارگذاری کنیم‌، نه مایکروفرش را داریم‌، نه گوشتش را‌، نه مخلفاتش را‌! فعلا املت به سبک سنتی را در دستور کار قرار می‌دهیم تا روزنامه حق‌التحریرها را بریزد تا بتوانیم اینترنت منزل را شارژ کنیم و ویدئوی مربوطه را ببینیم‌! این آقای جهرمی هم که قضیه اینترنت را دارد الکی کش می‌دهد‌! قرار بود وزیر بشوی قیمت اینترنت را بیاوری پایین و سرعت و حجم را ببری بالا‌! دقیقا داری چکار می‌کنی؟
*
دادگاه آقای خاوری بعد از گذشت چندین سال از اختلاس و چندین سال از متواری شدن ایشان تازه تشکیل شده‌! ضمن تشکر از این سرعت عمل تقاضا می‌کنیم دادگاه را دو سال دیگر عقب بیندازند‌. یکدفعه دیدید متنبه شد برگشت همه پول‌ها را با اسکونتش پس داد‌!
*
خبر آمده که در انفجار یک آزمایشگاه در یک مدرسه دخترانه کشور‌، 20 دانش‌آموز مجروح شدند‌. احتمالا سنتی و صنعتی را قاطی کرده بودند‌! این دختر خانم‌های حواس‌پرت احتمالا می‌خواستند ببینند میکس کردن این رنگ آبی با آن رنگ قرمز چه رنگی می‌شود، نیترو گلیسیرین را با اسید سولفوریک میکس کردند‌!