مایه خیر و برکت ابدی‌!

رضا بازی‌برون- در شگفتم که هومن خان جعفری و دیگر دوستان طنزپرداز و غیرطنزپرداز چه پدرکشتگی یا برعکس لطفی به رییس‌جمهور پاکدست دارند که همواره و به هر بهانه‌ای ذکر خیری از ایشان به میان می‌آورند‌. شاید هم مثل من طرفدارش هستند و دوست ندارند که خدای ناکرده ایشان در اثر بی‌توجهی دچار فراموشی و گمنامی شود، در واقع همان مساله‌ای که سخت مورد علاقه آن جناب است که می‌خواهد همواره توی چشم‌ها باشد‌.
حقیقت این است که من شخصا طرفدار دوآتشه رییس‌جمهور پاکدست هستم، چون برکات وجودی ایشان نه تنها در هشت سال خدمت به مردم، بلکه سالیان سال ادامه خواهد داشت‌. به‌عنوان مثال، همین مسکن مهر ناقابل که تا دنیا باقی است شغل ایجاد می‌کند؛ دائم تعمیرات می‌خواهد که به خودی خود، کلی آدم را سر کار می‌گذارد‌. از اینها گذشته، همین زلزله اخیر غرب کشور را در نظر بگیریم که کشته‌های مسکن مهر، کفن و دفن داشتند و بعد هم سوم و هفتم و سال داشته و دارند که کلی خرج دارد و می‌تواند به تولید و رونق کشاورزی منطقه کمک کند، ضمن اینکه از بغل کشته‌ها و آواره‌های مسکن مهر، امکان مالی پوشیده و پنهان دیگری هم به وجود می‌آید که از شمار این نوشته خارج است‌.
نمی‌گویم هر روز و هر سال، اما اگر در هر قرن، چهره‌ای چون رییس‌جمهور پاکدست در ایران خودنمایی کند، چقدر خیر و برکت ابدی برای مردم به بار خواهد آورد‌!