ژن خوب و مدیران پرشغل!

هومن جعفری- استاد مهدی چمران رفیق جینگ سردار خلبان دکتر مهندس قالیباف فرموده‌اند‌: مردم در انتخابات شورای شهر بدون اینکه بشناسند به اعضای لیست امید رای دادند‌!
در رابطه با این فرمایش ایشان باید بفرماییم که استاد‌! درست است خیلی اعضای لیست امید را نمی‌شناختیم و رای دادیم ولی آنها را به اعضای گروه ناامیدی یعنی جناب و دوستان ترجیح دادیم‌! شماها که شناخته شده بودید چرا رای نیاوردید؟
استاد همچنین فرموده‌اند: تخلفات زیادی در انتخابات دیده‌اند از جمله اینکه مثلا لیست امید در یکی از حوزه‌ها روی میز بوده‌!
خب قربانت بروم‌! شما که عوامل‌تان همه جا حضور دارند‌. می‌فرمودید لیست خودتان را هم بگذارند‌. بعد شما که این همه مدت در شورا بودید و اصلا نیازی به تبلیغات نداشتید چطوری بازی را به یک لیست از آدم‌های گمنام باختید؟ به قول ورزشی‌ها چطوری بیست و یکی خوردید؟
از طرفی جناب آقای قاضی حیدری‌فرد‌، یکی از قضات تعلیق شده در مصاحبه‌ای تعدادی از شغل‌های خود در زمان تعلیق شدن را برشمرده بودند که حدودا 16تایی شد‌! به نظر می‌رسد در این مملکت واقعا داریم به مدیران عزیز نظام جفا می‌کنیم‌. اگر مقدور هست یک قانونی بگذارید که دوستان مدیری که بالای بیست تا شغل دارند، بتوانند با رعایت موازین قانونی سرپرستی تعدادی از شغل‌های خود را به بستگان واگذار کنند‌. ژن خوب برای همین روزهاست دیگر‌!