پیام تبریک ترامپ به ایرانیان!

روز جمعه تیم ملی کشتی آزاد ایران با غلبه بر تیم ملی آمریکا، قهرمان جهان شد. به همین مناسبت حسن روحانی رییس‌جمهور ایران پیام تبریکی صادر کرد و این پیروزی را تبریک گفت. در راستای این پیام تبریک، ترامپ نیز پیام تبریکی را خطاب به ملت ایران صادر کرد.
متن پیام ترامپ به این شرح است؛
i- the name of God
ملت شریف و بزرگوار ایران


سلام علیکم
امروز روز پیروزی شما بود بر ما.
روز پیروزی خلوص بر کفر و استکبار.
روز غلبه ساده‌زیستی بر کاپیتالیسم.
روز پیروزی خیابان مولوی بر وال استریت.
این پیروزی نشانه دیگری بود بر حقانیت شما و باطل بودن ما. جامعه آمریکا ارزش‌های خود را از دست داده، بر عکس ملت ایران که از آنها ارزش چکه می‌کند. اگر شما می‌باختید چیزی از ارزش‌های شما کم نمی‌شد ولی فی‌الحال ما ارزشی نداریم که بخواهد از آن کم بشود یا نشود.
شما ملت ایران ملت باشعوری هستید زیرا با وجود همه دشمنی‌ها با ما و دوستی‌ها با روسیه، در مسابقه بین ما و روسیه، ما را تشویق کردید و من الان واقعا گیج شده‌ام!
به هر حال درس بزرگی به تازه به دوران‌ رسیده‌هایی مثل من دادید و طی دو روز گذشته تحولات بنیادینی در من صورت گرفت به طوری که از امروز صبح، از ترامپ بودن متنفر شده‌ام!
فقط اینکه چرا تشک بازی اینقدر چروک بود؟!
از آنجایی که شما قدرت اول منطقه هستید این توقع می‌رفت مسطح ترین تشک منطقه را داشته باشید یا حداقل می‌شد چهار نفر از چهار طرف، چهار گوشه تشک را بگیرند و بکشند بعد چهارتا میخ بکوبند به چهارگوشه تشک تا مسابقات جهانی در یک تشک غیرمواج برگزار شود.
از اتاق فرمان اشاره می‌کنند این کار شما نیز از روی تدبیر و امید بود و گویا چون می‌خواستید پشت همه حریفان را به خاک بمالید، از این تشک‌های مواج استفاده کرده‌اید تا حریفان زخم بستر نگیرند و رسم مهمان نوازی ایرانی را به جا آورده‌اید!
با آرزوی موفقیت برای ملت بزرگ ایران و شکست‌های بیشتر برای کشور جنایتکار ما
ایام به کام
دونالد ترامپ
سی‌ام بهمن‌ماه هزار و سیصد و نود و پنج