کلک برزیلی‌، لابی آرژانتینی!

هومن جعفری- رحیمی عضو شورای مرکزی فراکسیون امید برای اینکه مصاحبه‌اش کار شود از یک کلک برزیلی استفاده کرده و فرموده‌: اگر لابی‌های آرژانتینی مانع نشود قابل پیش‌بینی است که حداقل نیمی از چهره‌های هیات‌رییسه فعلی تغییر یابد!
حالا چرا گفته لابی آرژانتینی؟ نکند یکی از اعضای فراکسیون با آرژانتین سر و سری دارد. نکند یکی از اعضای فراکسیون پوستر مسی را داخل خانه‌اش چسبانده؟ نکند یکی از اعضای فراکسیون رفته آرژانتین و در حالی که باد می‌آمده عرق بیدمشک خورده؟
نه‌خیر! ایشان کلمه آرژانتین را زده تنگ تیترش، تا از ته صفحه خبر سایت‌ها بیاید به صدر و جذابیت پیدا کند، در واقع حرفی برای گفتن نداشته است‌‌. در عالم سیاست به این نوع کارها می‌فرمایند کلک برزیلی!
در ضمن ایشان فرموده‌اند: نصف چهره‌های هیات رییسه را عوض می‌کنیم که حساب کار دست آن نصفه دیگر بیاید! یعنی حرف از این ونزوئلایی‌تر نمی‌شد! اگر آن نصف دوم هم ایراد دارند‌، شما که داری زحمت نصف اول را می‌کشی‌، از نصف دوم هم دریغ نکن! آقای رحیمی! تا کی مهربانی؟ تا کی کوتاه آمدن؟ تا کی سکوت؟ بیا خشونتت را نشان بده مردم دوزاری‌شان بیفتد که این تو بمیری از آن تو بمیری‌ها نیست!
سایر اخبار این روزنامه
انتقاد بخش خصوصی از تصمیمات ارزی دولت؛ بررسی عقب ماندن از اهداف استراتژیک صنعتی در ایران؛ دهن‌کجی به ساختار قضایی آمریکا بحران صندوق‌های سرمایه‌گذاری در کمین دولت طرح بیمه هنرمندان صنایع‌دستی به مرحله ابلاغ رسید؛ وزیر ارتباطات اعلام کرد؛ پیامد نگران‌کننده مصرف الکل کلک برزیلی‌، لابی آرژانتینی! دور زدن نرخ سود گزارش «جهان‌صنعت» از چگونگی اجرای طرح توسعه سواحل مکران؛ افزایش عقلانیت در عرب‌ها عربستان ثابت کند که خواهان رابطه با ایران است ارتش لبنان آتش‌بس با داعش را پذیرفت مردم چه تقصیری دارند چرا کار به اینجا کشید پشت پرده ضرب‌الاجل بانک مرکزی نقش‌آفرینی بانک تجارت در پیشبرد سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نقش‌آفرینی بانک تجارت در پیشبرد سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نقش‌آفرینی بانک تجارت در پیشبرد سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نقش‌آفرینی بانک تجارت در پیشبرد سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نقش‌آفرینی بانک تجارت در پیشبرد سیاست‌های اقتصاد مقاومتی