چند تا کف گرگی!

هومن جعفری- اینکه می‌گویند یک نماینده مجلس یک مامور پلیس راهنمایی و رانندگی را کتک زده‌، آنقدرها هم مورد بدی نیست که بخواهیم شتابزده واکنش نشان دهیم. بالاخره نماینده‌های مجلس دل دارند. انتظار دارند که وقتی به یکی می‌گویند من نماینده مجلس هستم سریع تحویلش بگیرند! وقتی تحویلش نمی‌گیرند طبیعی است که عصبانی شود بزند یک سری را بشکند!
بالاخره نماینده مجلس است. رییس‌جمهور نیست که هر روز هر کس از خواب بلند شد و دید صبحانه‌اش حاضر نشده‌، علیه او حرف بزند! نماینده مجلس است و نماینده‌های مجلس هم باید یک اقتدار اجرایی داشته باشند. پیشنهاد می‌کنیم ایشان را به عنوان وزیر کشور انتخاب کنند. دست‌کم وقتی خبردار شود که یکی یکجا تجمعی کرده یا کنسرتی را تعطیل کرده یا هر اتفاقی از این قبیل رخ داده‌، خودش یک تنه می‌رود و با چند تا کف گرگی و زیرزانو مساله را برطرف می‌کند‌!
ما تقاضا داریم در انتخابات بعدی ایشان از حوزه تهران نامزد شوند. نمی‌شود که در تهران نماینده بفرستیم مجلس که روزه سکوت بگیرد یا ژن خوب انتقال بدهد! گاهی اوقات دو تا چک افسری خودش به اندازه یک ژن خوب کار راه می‌اندازد!
سایر اخبار این روزنامه
نگاهی به عملکرد وزیر صنعت، معدن و تجارت در دولت یازدهم؛ خط و نشان پوتین برای ترامپ جشن خودکفایی از واردات گاز برگزار شد؛ برون‌فکنی مالکان و افزایش تصرف استیجاری در کشور؛ در روز تحلیف ریاست‌جمهوری رابطه کمیته حسابرسی و حسابرسان داخلی و مستقل 3 مورد تجاوز در 15 روز اخیر رسانه‌ای شد! واکنش اعتراضی به موج جدید لغو کنسرت‌ها بالا می‌گیرد؛ چند تا کف گرگی! بقایی: من مامانمو می‌خام! تاثیر کاهش نرخ سود بانکی بر تولید در آستانه روی کار آمدن دولت جدید از دیدگاه کارشناسان: رای مشکوک 41درصدی برای تغییر قانون اساسی ونزوئلا فرمانده بی اختیار دولت بدون زن دولت‌ها و پرسش‌های بنیادی ظرفیت حج در کاهش تنش ایران و عربستان خصوصی‌سازی پاشنه‌آشیل دولت دوازدهم خصوصی‌سازی پاشنه‌آشیل دولت دوازدهم رای مشکوک 41درصدی برای تغییر قانون اساسی ونزوئلا خصوصی‌سازی پاشنه‌آشیل دولت دوازدهم رای مشکوک 41درصدی برای تغییر قانون اساسی ونزوئلا خصوصی‌سازی پاشنه‌آشیل دولت دوازدهم