پارتی‌بازی در مراکز توزیع آزادی‌!

محمدرضا ستوده- در کشور ما تعداد اندکی از عوامل خودجوش و مردم عادی خودسر هستند که با هر دولتی مخالف هستند‌. برایشان فرقی نمی‌کند که چه کسی رییس‌جمهور است حتی اگر یک اصولگرا مثل احمدی‌نژاد باشد‌. اصولا با نهادی به نام دولت مشکل دارند‌. دکارت فیلسوف بزرگ غربی درباره این عزیزان می‌گوید: آنها با دولت‌ها مخالفت می‌کنند پس هستند‌!
این تعداد اندک روز جمعه در راهپیمایی روز قدس در خیابان انقلاب، رییس‌جمهوری، معاون اول و نایب‌رییس مجلس را دوره کردند و قضاوت‌شان را نسبت به این افراد از طریق شعار و از فاصله چند متری در آزادی کامل و بدون اینکه کسی جلوی آنها را بگیرد ابراز کردند‌. خوشحالم که استقرار آزادی بیان را در کشور می‌بینم‌! هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم که ما اینقدر زود به آزادی بیان برسیم در حدی که یک عده بروند دو متری رییس‌جمهوری بر علیه او شعار بدهند و تازه مشت‌شان را هم گره کنند‌.
ان‌شاءالله این آزادی مبارک مخالفان دولت باشد و از این آزادی با دل خوش بهره ببرند‌. همین که یک عده‌ای در کشور آزادی دارند که هر کاری دلشان خواست بکنند جای امیدواریست که حداقل آزادی هست ولی کم است‌! و به همین دلیل طبیعتا این آزادی به همه ملت ایران نمی‌رسد و فقط عده معدودی از آن بهره‌مند می‌شوند‌. از طرفی متاسفانه این عده معدود چون پارتی دارند و با مراکز توزیع آزادی رفیق هستند، آزادی‌ها را می‌گیرند و به ما هیچی نمی‌رسد‌.
لذا از این عزیزانی که از نعمت آزادی برخوردارند خواهشمندیم نسبت به اختلاس‌های افرادی که ما نمی‌توانیم به آنها اعتراض کنیم، اعتراض کنند‌!