حضورسلبریتی‌ها در تلویزیون 30 میلیون تومان!

آفتاب یزد –گروه شبکه: جواد خیابانی این روز‌ها با یک ویژه‌برنامه درباره مقابله با ویروس کرونا در تلویزیون حضور دارد و مجری این برنامه است. او در یکی از برنامه‌هایش به نکته جالبی اشاره کرد که بازتاب بسیاری به همراه داشت. او در اقدامی عجیب به صورت علنی اعلام کرد که برخی مهمانان برای حضور در برنامه مبلغ سی میلیون تومان درخواست کرده‌اند. به گزارش فرارو، این در حالی است که بحث پرداخت مالی به مهمانان تلویزیونی در سال‌های اخیر همواره از سوی صدا و سیما تکذیب می‌شد، اما اکنون خیابانی به صورت ناخواسته آن‌را تایید کرده است! اکنون این مسئله با انتقاد کاربران شبکه‌های اجتماعی روبه رو شده است.
یکی از کاربران گفته است: « عجب صداوسیمایی داریم به به!»
دیگری نوشت:«کاش یکبار برای همیشه بساط سلبریتی‌های دورویی که جلوی دوربین وجهه‌ مثلا مردمی دارند و در خلوت ذاتِ کاسب‌کارانه خود را نشان می‌دهند، جمع شود.»
یکی دیگر از کاربران گفته است:«جواد خیابانی گفته مهمانان برنامش طلب 30 میلیون تومان پول میکنن.. حساب کن طرف میاد جلو دوربین از مالکین درخواست میکنه تا اجاره مستاجر رو دریافت نکنه، از کسبه میخواد به افراد کم توان تخفیف بدن، آخرشم میگه هموطن به همدیگه رحم کنیم بعد 30 میلیون برا نیم ساعت حضورش میگیره و میره!»


دیگری نوشت:«یعنی تو این حالت بحرانی هم سلبریتی‌‌ها حاضر نیستند نرخشون رو بشکنن بخاطر مردم بعد میان تو مجازی از انسانیت حرف میزنند! از اون بدتر صدا و سیمایی که مهمان‌های پولی را دعوت میکنه»
کاربر دیگری اینطور می‌نویسد:«بعضی‌ها که اسم هنرمند رویدک میکشن درگرفتاری مردم هم دست ازکاسبی نمیکشند»
سایر اخبار این روزنامه
جوادی حصار و زیباکلام درباره تقاضای جلسات روزانه با حضور حسن روحانی در مورد کرونا به آفتاب یزد گفتند مردم به شایعات توجه نکنند «کروناویروس»، جای خالی اعتماد عمومی، سریال‌ها و برنامه‌های زیبا و جذاب و یک سوال مهم: دیر متوجه کرونا شدیم؛ فکر می‌کردیم آنفلوآنزاست ادبیات سخیف کرونایی در مورد سالمندان حضورسلبریتی‌ها در تلویزیون 30 میلیون تومان! وام مسکن وخودرو و خرید کالا مشمول تعویق 3ماهه بازپرداخت نمی‌شود پرداخت وام کم‌بهره به ۴ میلیون شاغل آسیب‌دیده از کرونا در روزهایی که مجلس می‌توانست پای کار باشد و با اهرم نظارتی خود تصمیمات دولتی را سرعت و بهبود بخشد خانه ملت چند هفته است که تعطیل شده و نمایندگان هرکدام تِز‌های خودشان را رسانه‌ای می‌کنند آسمان همه جا همین رنگ است کرونا، بیدار باشی برای صلح جهانی تعطیلی مجلس بی‌توجهی به مردم چهره‌های نادر و بزرگ در بعد جهانی هله عاشقان بشارت هله عاشقان بشارت اختر چرخ ادب چهره‌های نادر و بزرگ در بعد جهانی انتقاد از بی‌عملی وزارت صمت