میرسلیم: خدا را شکر، شورای نگهبان ۹۰ نماینده مجلس را رد صلاحیت کرد

یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: خدا را شکر شورای نگهبان ۹۰ نفر از نمایندگان مجلس را رد صلاحیت کرد؛ این‌ها باید از حق مردم دفاع کنند، ولی آن امانتی که مردم به آنها سپردند را چه‌کار کردند؟
به گزارش ایسنا، سیدمصطفی میرسلیم با اشاره به موضوع طرح معامله قرن از سوی آمریکا، اظهار کرد: معامله قرن کلاه‏گذاشتن بر سر فلسطینی‌ها است. این موضوع در حالی از سوی آمریکایی‌ها مطرح می‌شود که برای منزوی و خوار کردن هرچه بیشتر فلسطینی‌ها است و موجبات تثبیت رژیم صهیونیستی را فراهم می‌کند.
وی همچنین تاکید کرد: اساس این طرح معامله‌ای است که در آن فایده به رژیم غاصب اسراییل می‌رسد و ضرر آن نصیب فلسطینی‌ها می‌شود. البته ظاهر این طرح را این‌گونه وانمود می‌کنند که با مختصر کمکی که در آوارگان و تحقیر آن‌ها محسوب می‌شود و می‌خواهند به فلسطینی‌ها نشان دهند که به حل مشکلات‏تان کمک می‌کنیم، در حالی که در این طرح برنامه به گونه‌ای تنظیم‌ شده که تثبیت بیشتر رژیم غاصب اسراییل و تضعیف بیشتر فلسطینیان و به‌ویژه خلع‌سلاح آنان و جلوگیری از اقتدار آنان را - که پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دست آورده‌اند - موجب می‌شود.
وی در مورد نتیجه این طرح اظهار کرد: سرانجام این طرح مانند سایر تحریم‌های آمریکا است و موجب می‌شود فشار بیشتری بر روی فلسطینی‌ها وارد شود، اما باید بگوییم اقتداری که اکنون به لحاظ باور و قدرت در میان جوانان و مردم فلسطین وجود دارد، حتما بر نتیجه این طرح غلبه می‌کند.


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: در شرایط سخت تحریم ایران توسط دشمن، باید سعی کنیم مثل یاران پیامبر(ص) در شعب ابی‌طالب رفتار کنیم؛ یعنی همدردی و ایثار کنیم.
میرسلیم با تاکید بر اینکه اگر الطاف الهی در طول این ۴۰ سال از انقلاب اسلامی ایران نبود، در مقابل سختی‌ها و فشارها تاب نمی‌آوردیم، گفت: تا زمانی که خلوص در بین مردم وجود دارد، جمهوری اسلامی در برابر فشار و سختی دشمنان کم نخواهد آورد و نخواهیم آورد و نیاز به دریوزگی به بیگانگان نیست.
وی در ادامه با اشاره به اشکال مختلف نفاق و چهره‌ منافقین، خاطرنشان کرد: در صدر اسلام افرادی بودند که به ظاهر می‌گفتند با پیامبر(ص) هستند، اما در هر جنگی که صورت می‌گرفت، می‌رفتند و با دشمنان ساخت‌وپاخت می‌کردند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: اگر زمانی که ترامپ برجام را پاره کرد ما رای آورده بودیم، آن‌وقت می‌گفتند ببینید این‌ها کاری کردند که برجام را پاره کنند، اما خدا رو شکر آقایان بودند و دست کثیف آمریکا در مقابل خود آن‌ها رو شد.
میرسلیم افزود: ذات آمریکا با جمهوری اسلامی ایران و انقلاب سازگار نیست و نمی‌توانند ببیند ملت ایران سر پای خود ایستاده و مقاومت می‌کند. سوریه، عراق و موشک بهانه است. آن‌ها می‌خواهند ظلم خودشان بر قرار باشد اما ما را ذلیل می‌خواهند.
وی با تاکید بر این‌که یکی از علائم نفاق، دروغ است، گفت: برخی‌ها آن‌چنان زیبا حرف می‌زنند که انسان به شگفتی می‌افتد و کلام او انسان را به تعجب می‌اندازد، اما رفتار ضد دین است. دروغگویی، بدقولی و خیانت در امانت، از چهره‌های نفاق است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خطاب به نمازگزاران تاکید کرد: شما مردم اداره کشور را به عنوان امانت به دست نمایندگان داده‌اید، اما آن‌ها کارهای دیگری می‌کنند. خدا را شکر شورای نگهبان ۹۰ نفر آن‌ها را رد صلاحیت کرد؛ این‌ها باید از حق مردم دفاع کنند. آن امانتی که مردم به شما سپردند را چه‌کار کردید؟!
وی در پایان گفت: بعضی‌ها مراجع تقلید، ائمه جماعات و ارکان نظام را ابزار خود قرار می‌دهند تا مردم را فریب دهند.
سایر اخبار این روزنامه
شب منتقدان و نشست خبری سی‌وهشتمین جشنواره سینمایی فجر برگزار شد روز شلوغ سینمایی‌ها محمدعلی وکیلی انتخابات و کلان راهبردهای حاکم ضرورت تلاش همه دستگاه‏ها در جلوگیری از ورود و گسترش ویروس کرونا آخرین تحرکات انتخاباتی جریان‌های سیاسی بررسی شد آرایش تازه رقبای انتخاباتی طرح ادغام یارانه نقدی و معیشتی به نفع دهک‌های ثروتمند خواهد بود؟ یارانه 72 هزار تومانی گریبان دولت را می‌گیرد! تامین‏شدن نیاز بازار تا مهر ۹۹ شکر گران نمی‌شود «‌ابتکار» طرح دونالد ترامپ برای سرزمین‌های اشغالی را بررسی می‌کند توطئه قرن «ابتکار» از شایعات مجازی تا تایید قرنطینه دو نفر چینی در تبریز گزارش می‌دهد کابوس «کرونا» در ایران ! سید‏حسن خمینی: «معامله قرن» جنایت غیرقابل توجیه قرن است عضو جامعه روحانیت مبارز: مطلعین و آگاهان با شورای نگهبان صحبت کنند میرسلیم: خدا را شکر، شورای نگهبان ۹۰ نماینده مجلس را رد صلاحیت کرد ضرورت تلاش همه دستگاه‏ها در جلوگیری از ورود و گسترش ویروس کرونا مصادیق تخلفات انتخاباتی