پیام‌های رهبر و مراجع تقلید به حضرت آیت‌الله سیستانی

بخش خبری- در پی بستری شدن شدن حضرت آیت‌الله سیستانی در نجف و عمل جراحی پای ایشان، دیروز رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید قم در پیام‌های جداگانه‌ای خواستار سلامتی کامل ایشان از خدای متعال شدند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی که در پی عارضه جسمانی حضرت آیت‌الله سیستانی صادر شد، برای ایشان از درگاه خداوند متعال طلب شفای عاجل کردند.
متن پیام به شرح زیر است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم


حضرت آیت‌الله آقای سیستانی دامت‌برکانه
سلام علیکم
خبر عارضه جسمانی آن وجود شریف، موجب نگرانی شد. شفای عاجل آن جناب را از خداوند کریم مسالت میکنم.
والسلام علیکم و رحمهالله
سیدعلی خامنه‌ای
27 دی 1398
پیام حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی خطاب به حضرت آیت‌الله سیستانی
بسم‌الله الرحمن الرحیم
حضرت مستطاب آیه‌الله آقای سیستانی دامت برکاته
السلام علیکم و رحمه‌الله
خداوند متعال را شاکر هستیم که عمل جراحی با موفقیت انجام گردید و با دعای خیر مومنین صحت و سلامتی را به حضرتعالی عنایت فرمود.
طول عمر و عافیت و ادامه برکات وجود شریف را در ظل عنایات حضرت بقیه‌الله‌الاعظم روحی و ارواح العالمین له الفداء و عجل‌الله تعالی فرجه الشریف از خداوند متعال مسئلت دارم.
21 جمادی الاولی 1441
لطف‌الله صافی
سایر اخبار این روزنامه
پیام‌های رهبر و مراجع تقلید به حضرت آیت‌الله سیستانی رهبر انقلاب اسلامی در خطبه‌های نمازجمعه پرشکوه و به‌یادماندنی تهران: مذاکره از موضع قدرت جز با آمریکا رئیس جمهور در جمع مدیران بانکی کشور در مجمع عمومی بانک مرکزی: اقتصاد از امنیت و سیاست خارجی جداشدنی نیست راهپیمایی حمایت از اقتدارنظام درسراسر ایران برگزار شد با پیام حضرت آیت‌الله جوادی آملی و سخنان معاون اول رئیس‌جمهور سومین کنگره بزرگداشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و مراسم تجلیل از سردار شهید قاسم سلیمانی برگزار شد انگلیس، حزب‌الله لبنان را به طور کامل در لیست «تروریستی» قرار داد عراق از سرگیری عملیات مشترک با آمریکا را رد کرد نیویورک ‌تایمز: ترامپ با ترور سردار سلیمانی ناجی داعش شناخته خواهد شد یادداشت مدیر مسئول خود ملت پنداران ظریف با حضور در جمع تجار، بازرگانان و کارآفرینان هندی و ایرانی: دوران قلدری و زورگویی کشورهای به ظاهر ابرقدرت به پایان رسیده است اوج دنباله‌روی اروپا از آمریکا