جزئیات کمک بلاعوض 58 میلیارد تومانی دولت به سیل‌زدگان خوزستان

معاون فنی، امور زیربنایی و تولیدی سازمان برنامه و بودجه کشور جزییات کمک بلاعوض 58 میلیارد تومانی و همچنین تسهیلات ارزان قیمت 137 میلیارد تومانی برای جبران خسارت سیل اخیر استان خوزستان را تشریح کرد.
به گزارش سازمان برنامه و بودجه، «حمیدرضا عدل» با اشاره به مصوبه جدید هیات دولت در خصوص کمک‌های بلاعوض برای بازسازی واحدهای مسکونی استان خوزستان، گفت: مبلغ 58.8 میلیارد تومان به صورت هزینه‌ای از محل منابع ماده 10 قانون تنظیم مقررات مالی دولت برای بازسازی بخشهای آسیب دیده ناشی از سیل و آب گرفتی مناطق مسکونی استان خوزستان در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار خواهد گرفت.
به گفته معاون سازمان برنامه و بودجه، کمک بلاعوض برای احداث 700 واحد مسکونی شهری به ازای هر واحد 12 میلیون تومان و در مجموع 8.4 میلیارد تومان اختصاص می‌یابد.
وی افزود: برای احداث 300 واحد مسکونی روستایی نیز سه میلیارد تومان و به ازای هر واحد 10 میلیون تومان اختصاص داده می‌شود.
معاون سازمان برنامه و بودجه همچنین گفت: کمک بلاعوض برای تعمیر واحدهای مسکونی، شهری، روستایی و تجاری به ازای هر واحد پنج میلیون تومان و در مجموع 12.5 میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.
سایر اخبار این روزنامه
جزئیات کمک بلاعوض 58 میلیارد تومانی دولت به سیل‌زدگان خوزستان رهبر انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از پرستاران سراسر کشور: آمریکا انتقام داعش را از حشد الشعبی می گیرد گاردین: وقایع عراق نشان‌دهنده ضعف آمریکاست با احضار حافظ منافع آمریکا در ایران مطرح شد اعلام اعتراض شدید تهران به اظهارات جنگ‌طلبانه مقامات آمریکا با حضور رئیس‌جمهور صورت گرفت ؛ افتتاح و بهره‌برداری از چندین طرح عمرانی و صنعتی در استان اردبیل ارسال پیامکهای تهدید به برخی اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام علیه FATF جمع‌آوری امضا در مجلس عراق برای اخراج نیروهای آمریکایی و لغو توافق امنیتی در اعتراض به قانون شهروندی جامعه اسلامی هند فردا جمعه سیاه برگزار می‌کند فرانسوی‌ها سال جدید را چگونه شروع کردند؟ صدها خودرو در فرانسه به آتش کشیده شد رمی شیطان بزرگ در بغداد در دیدار سفیر ایران با وزیر آموزش و پرورش عمان مطرح شد آمادگی ایران و عمان برای توسعه همکاری در زمینه‌های آموزشی و پرورشی در نامه وزیر بهداشت به سازمان جهانی بهداشت تاکید شد: آمریکا دسترسی ایران به دارو را محدود کرده است تحلیل سیاسی هفته