سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.
با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021  


پیامک: 3000451213

نمازخانه مترو/ سلیمان بلغار: در برخی ایستگاه‌های مترو، با وجود نمازخانه در ایستگاه، اجازه استفاده از آن را جهت اقامه نماز به غیر از پرسنل آن ایستگاه نمی‌دهند. از مسئولان محترم مترو درخواست رسیدگی داریم.
همسان‌سازی حقوق بازنشستگان/ یک شهروند: از رئیس جمهوری محترم درخواست داریم با انجام همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، یک یادگار خوب از دولت خود برای آینده به جای بگذارند.
تعیین تکلیف FATF/ پرویز غلامی: از اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام درخواست داریم تکلیف FATF را هرچه زودتر مشخص کرده و آن را به نتیجه برسانند.
تکمیل پل ارتباطی بین واوان و صالحیه/ آقای محمدزاده از اسلامشهر: مدتی است بین واوان و صالحیه پلی در حال احداث است و تقریباً 95 درصد از کار احداث آن انجام شده  ولی تا به حال تکمیل نشده است. ظاهراً شهرداری اسلامشهر و صالحیه در این خصوص اختلاف دارند. در حال حاضر مردم باتوجه به گرانی بنزین و آلودگی هوا مسیر یک کیلومتری را می‌بایست 15 کیلومتر طی کنند تا به مقصد برسند. از مسئولان تقاضای پیگیری حل این مشکل را داریم.
سهام عدالت/ فتح الله عدنی: چرا مسئولان کار سهام عدالت را به پایان نمی‌رسانند؟ قرار بود بعد از 10 سال پول آن را پرداخت کنند. الآن نزدیک 13 سال است که از این موضوع می‌گذرد و هنوز تکلیف سهام عدالت را مشخص نکرده‌اند. از مسئولان درخواست داریم این موضوع را به سرانجام برسانند.
جلوگیری از توهین به رئیس جمهوری و نمایندگان مجلس/ یک شهروند: اتفاقاتی که در مجلس افتاده و تهدیدهایی که برخی نمایندگان مجلس شدند؛ می‌خواستم بگویم که به‌عنوان یک شهروند از مسئولان قضایی درخواست دارم که برای کسانی که به رئیس جمهوری و نمایندگان مجلس توهین می‌کنند، می‌بایست مجازات سنگینی درنظر گرفته شود و این افراد شناسایی شوند.