رزمایش مرکب دریایی حاکی از اقتدار ارتش است

فرمانده کل ارتش در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز با تاکید بر اینکه تحریم‌های ۴۰ ساله باعث پیشرفت ارتش شده است، گفت: رزمایش مرکب دریایی ایران، روسیه و چین حاکی از اقتدار نیروی دریایی ارتش است.
به گزارش ایسنا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در دیدار با آیت‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز با اشاره به نیروهای متخصص، جوان، خلاق و مومن در ارتش گفت: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران و رهبری فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی)، روح معنویت و شجاعت در بین کارکنان ارتش موج می‌زند و بخش مهمی از معنویت و بصیرت ارتش مرهون تلاش‌های خالصانه سازمان عقیدتی سیاسی است. موسوی اظهار کرد: سال‌ها به دنبال این بودیم که کارکنان  ما چند مهارته باشند و یگان‌های ما بتوانند چندین ماموریت را انجام دهند و در برابر دشمنان، منظم و نامنظم حمله و دفاع کنند که امروز به آن رسیده‌ایم و یگان‌های ارتش نسبت به تهدیدات آتی کاملاً آگاه و هوشیار هستند. وی نیروی زمینی ارتش را یک نیروی آماده، چابک و عملیاتی خواند و گفت: با تلاش فرماندهان و پشتکار کارکنان خلاق و جوان، امروز نیروی زمینی به پیشرفت‌های خوبی دست یافته و در شیراز نیز یگان‌های ما از بهترین یگان‌های ارتش هستند.
وی تیپ ۵۵ هوابرد را یکی از پرافتخارترین یگان‌های ارتش دانست و خاطرنشان کرد: این تیپ یکی از یگان‌های موفق ما در طول دوران دفاع مقدس بوده و در اکثر عملیات‌ها به ویژه عملیات فتح‌المبین نقش برجسته‌ای ایفا کرده است.