وزیر دفاع: امروز «عرصه اقتصادی» میدان واقعی مبارزه است

وزیر دفاع گفت: «عرصه اقتصادی» میدان واقعی مبارزه است و انقلابی‌ترین و جهادی‌ترین کار تقویت حوزه اقتصاد ملی است و وظیفه و تکلیف همگان توجه و تاکید ویژه بر ‌اقتصاد مقاومتی‌ و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های ملی و بومی کشور و نگاه به درون و توانمندسازی اقتصاد است.
به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ حاتمی با اشاره به مسئولیت خطیر و حساس دولت، نظام اسلامی و نیروهای مسلح در تامین امنیت ملی تصریح کرد: امنیت شرایط لازم برای هر پیشرفت و توسعه‌ای است و بی‌تردید سرمایه‌گذاری و تحول و رشد اقتصادی کشور نیازمند استقرار امنیت پایدار در کشور است.
وزیر دفاع در تبیین و تشریح وظایف و ماموریت‌های خطیر قانونی وزارت دفاع در قبال نیروهای مسلح گفت‌: بسیار مفتخریم که در مجموعه وزارت دفاع با بهره‌مندی از خیل عظیم متخصصین‌، دانشمندان‌، محققین و پژوهشگران مومن و انقلابی، خادم و خدمتگزار نیروهای مسلح آماده و پا در رکاب هستیم که تولید‌کننده امنیت، اقتدار و قدرت بازدارندگی ملی هستند و وزارت دفاع به عنوان پشتیبان و حامی رزمندگان موظف است با تعامل با دولت و مجلس شورای اسلامی به گونه‌ای سعی و تلاش کند تا نیروهای مسلح‌مان کمترین دغدغه را نسبت به معیشت‌، آسایش و منزلت خود داشته باشند.
امیر سرتیپ حاتمی در تشریح مولفه دوم، امنیت، تسلیحات و تجهیزات دفاعی را به عنوان یک پایه و اساس حفظ امنیت ملی بر شمرد و تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران از جمله کشورهایی است که از اولین روزهای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تحت شدیدترین تحریم‌های ظالمانه و به خصوص در حوزه‌های دفاعی و نظامی قرار گرفت ولیکن امروز نیروهای مسلح و صنعت دفاعی به چنان توانایی و قابلیتی در حوزه خودکفایی دست یافته‌اند که می‌توانند نیازهای عرصه رزم را مطابق با نوع تهدیدات پیش‌رو طراحی، تولید و به کارگیری کنند.


وزیر دفاع آخرین حربه نظام استکبار را «جنگ اقتصادی» و «فشار حداکثری» علیه ملت مظلوم ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: در این شرایط بسیار حساس، «عرصه اقتصادی» میدان واقعی مبارزه است و انقلابی‌ترین و جهادی‌ترین کار تقویت حوزه اقتصاد ملی است و وظیفه و تکلیف همگان توجه و تاکید ویژه بر ‌اقتصاد مقاومتی و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های ملی و بومی کشور و نگاه به درون و توانمندسازی اقتصاد است.
امیر سرتیپ حاتمی از خود‌اتکایی و خودکفایی در حوزه‌های دفاعی و نظامی به عنوان الگوی پیشرفت نظام اسلامی و عرصه شکست راهبرد دشمنان در مقابله با انقلاب اسلامی نام برد و گفت: در حوزه‌های اقتصادی هم ‌‌باید با الگوگیری از قطع هر‌گونه وابستگی در عرصه‌های دفاعی به خودکفایی و شکوفایی دست یابیم.
وزیر دفاع راه برون‌رفت از دسیسه‌ها، توطئه‌ها و دشمنی‌های نظام سلطه را ایستادگی ملت ایران، تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری، تلاش و سخت‌کوشی مسئولان و مردم‌، انسجام، یکپارچگی، وحدت و همدلی دانست.
سایر اخبار این روزنامه
علی‌رغم فیلترینگ و قطعی اینترنت، همچنان پیام‌رسان‌های ایرانی به گردِ پای تلگرام نمی‌رسند ژوبین صفاری فاصله‏هایی که «دروغ» ایجاد می‏کند «ابتکار» از تاثیر تک‏نرخی شدن بنزین بر بازارهای اقتصادی گزارش می‌دهد وهم بنزین 3هزار تومانی در شرایط کنونی بودجه‌ای بهتر نمی‌توان بست، در شرایط تعامل با جهان می‌توان از بودجه بهتر حرف زد آیا ابزارهای دیجیتالی می‌توانند در تربیت کودکان موثر باشند؟ خلاقیت در محیط صفر و یک! «ابتکار» از عملکرد رسانه ملی نسبت به انتخابات مجلس گزارش می‌دهد خواب مصلحتی صداوسیما داعش در آستانه سال نو میلادی چه پیامی مخابره کرد؟ افزایش حوزه نفوذ پس از شکست سرزمینی وزیر دفاع: امروز «عرصه اقتصادی» میدان واقعی مبارزه است رئیس ستاد انتخابات کشور: ملاک عمل هیئت‌های اجرایی، مر قانون انتخابات مجلس است یک فعال سیاسی اصولگرا مطرح کرد خطر حضور رادیکال‌ها در مجلس سخنگوی کمیسیون انرژی: اولویت بودجه ۹۹ باید حفظ قدرت خرید مردم و کاهش هزینه‌های زندگی باشد FATF ‏و همه‏پرسی مجازی