معاون اول رئیس‌جمهوری: ‌سیاست‌های ‌آمریکا برای فروپاشی اقتصاد ایران شکست خورده است

معاون اول رئیس‌جمهوری گفت: سیاست‌های آمریکایی‌ها برای فروپاشی اقتصاد ایران با شکست مواجه شده که بیانگر ظرفیت‌های بالا و توانمندی اقتصاد کشور است.
به گزارش ایرنا، اسحاق جهانگیری با اشاره به شرایط سخت بودجه دولت و این‌که وضعیت بودجه دولت از دوران دفاع مقدس نیز سخت‌تر است، گفت: ممکن است برخی نهادها و مراکز نظیر فرهنگستان‌های کشور احساس کنند که دولت در تخصیص بودجه، توجه کافی به آنها ندارد اما با توجه به کاهش درآمدها و محدودیت‌های فراوان بودجه دولت، تقریباً تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌ها با کمبود بودجه مواجه هستند که امیدوارم دولت بتواند با به کارگیری روش‌های مناسب، وضعیت بودجه را بهبود بخشیده و سهم بودجه فرهنگستان‌های کشور را افزایش دهد. معاون اول رئیس‌جمهوری ضمن تاکید بر این‌که موضوع بودجه عمومی دولت و موضوع اقتصاد دو موضوع مهم هستند، تصریح کرد: به رغم آنکه بودجه دولت به دلیل کاهش درآمدهای نفتی وضعیت خوبی ندارد اما بحمدالله با صبوری و بزرگی مردم و تلاش مدیران کشور و همت بخش خصوصی، اقتصاد کشور با وجود کارشکنی‌ها و دشمنی‌های آمریکا سرپا ایستاده است و سیاست‌های آمریکایی‌ها برای فروپاشی اقتصاد ایران با شکست مواجه شده که بیانگر ظرفیت‌های بالا و توانمندی اقتصاد کشور است.
سایر اخبار این روزنامه
با ادامه روش مرمتی مدیران میراث فرهنگی اصفهان گنبد مسجد شیخ لطف‌الله کوچک می‌شود علیرضا صدقی تبدیل «روزمرگی‌ها» به «امر سیاسی» حدود 100 نفر از اصلاح‌طلبان در هیئت‌های اجرایی انتخابات رد صلاحیت‌ شدند چانه‌زنی از جنس اصلاح‌طلبی وضعیت پیچیده جنگجویان خارجی در لیبی، خطر گسترش ناامنی در شمال آفریقا را افزایش داده است بورس پناهگاه قانونی سرمایه‌های سرگردان است؟ پاییز بازار سرمایه در برخی از سهم‌ها با رای موافق ۲۳۱ نماینده کلیات طرح شفاف‌سازی منابع مالی تبلیغات انتخاباتی تصویب شد سرمربی پرسپولیس برای ادامه همکاری سه شرط گذاشت کالدرون در راه استراماچونی؟ خلق ارز دیجیتالی؛ جدید‌ترین ایده برای دورزدن تحریم‌های آمریکا است رمزارز اسلامی، اهرم دورزدن تحریم‌ها؟ معاون اول رئیس‌جمهوری: ‌سیاست‌های ‌آمریکا برای فروپاشی اقتصاد ایران شکست خورده است رئیس سابق ستاد امور افغانستان در وزارت خارجه: احتمال برگزاری دور دوم انتخابات وجود دارد «از تروریسم اقتصادی تا پشیمانی و وجدان درد» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی: با نپذیرفتن شروط FATF بانک‌های دیگر‏کشورها با ما کار نمی‌کنند باز باران، باز بحران