بازداشت ۴۲۴ شرور در اقتدار ۳

سرویس حوادث جوان آنلاین: سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای طرح اقتدار ۳ به خبرنگاران گفت: این طرح با هدف رضایت مردم از سوی پایگاه‌های ۱۱‌گانه پلیس امنیت انجام شد که مأموران پلیس موفق شدند ۴۲۴ نفر از اوباش سطح‌دار که عامل شرارت، اوباشگری، حمل سلاح و توزیع، توزیع‌کننده مواد مخدر و محترقه بودند را در قهوه‌خانه‌ها و باشگاه‌ها شناسایی و بازداشت کنند.
رئیس پلیس تهران گفت: شرارت، درگیری، قدرت‌نمایی، ضرب و جرح، مزاحمت نوامیس، فروش مشروبات الکلی و تهدید در فضای مجازی از جمله جرم‌هایی است که بازداشت شدگان مرتکب شده‌اند. سردار رحیمی گفت: افراد بازداشت شده با پیگیری ۱۶۵‌پرونده در ۳۱۶‌نقطه از تهران از جمله نظام‌آباد، یافت‌آباد، عبدل‌آباد و فلاح تحت تعقیب قرار گرفتند و بازداشت شدند. وی ادامه داد: در بازرسی از پاتوق‌های این افراد ۵۳‌قهوه‌خانه پلمب و ۵۱‌باشگاه بدنسازی هم مورد بازدید قرار گرفتند که دستور پلمب آن‌ها در حال صادر شدن است. وی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه این متهمان ۵۱‌قبضه سلاح جنگی و ۷۲‌قبضه سلاح سرد به همراه بیش از ۱۱‌هزار فشنگ و مهمات کشف شده‌است. سردار رحیمی گفت: ۷۰‌نفر از افرادی که در این طرح شناسایی و دستگیر شدند، دارای سابقه قبلی و زندان هستند.
سردار رحیمی ادامه داد: تحقیقات پلیس امنیت نشان داده‌است که عاملان آتش‌زدن فروشگاه جامبو محله خاک‌سفید در آشوب‌های آبان‌ماه پنج‌شرور معروف بودند که بازداشت شدند. همچنین عاملان تخریب پمپ‌بنزین شهید محلاتی که هفت شرور به سرکردگی یکی از اشرار بودند، بازداشت شدند. رئیس پلیس تهران بزرگ تأکید کرد اوباش سطح دار مکلف شده‌اند که خودشان را در زمان‌های مشخص به پلیس معرفی کنند و کسانی که از این کار سرپیچی کنند، منتظر پلیس باشند.
رئیس پلیس تهران بزرگ تأکید کرد: طرح پلیس برای برخورد با اراذل و اوباش ادامه دارد و امیدوارم این طرح‌ها آثار خود را در امنیت پایتخت نشان دهد، اولویت پلیس برخورد با کسانی است که در نظم، انضباط و امنیت عمومی اخلال می‌کنند. تخریب اموال عمومی و ایجاد شرارت خط قرمز پلیس است و با افرادی که نظم و امنیت را برهم می‌زنند برخورد می‌کنیم و امیدوارم زمینه امنیت پایدار ایجاد شود.