«مسیحیت امروز»: به خاطر مسیح، ترامپ را برکنار کنید

مجله "مسیحیت امروز" متعلق به کلیسای مسیحیان انجیلی از قانونگذاران آمریکایی خواست به خاطر مسیح، ترامپ را برکنار کنند.
مارک گالی، سردبیر "مسیحیت امروز" در سرمقاله خود همچنین به مسیحیان همفکر هشدار داد تا دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا را به خاطر مسیح برکنار کنند یا با عواقب مذهبی زندگی کنند.وی در این سرمقاله نوشت: روند استیضاح هیچ شکی بر جای نگذاشته که ترامپ از قدرت و اختیارات سیاسی خود برای مجبور کردن یک رهبر خارجی به منظور ارعاب و بی‌اعتبار کردن رقبای سیاسی خود استفاده کرده است و نه تنها قانون اساسی را نقض کرده بلکه از همه مهمتر، این یک اقدام کاملا غیراخلاقی است.
وی نوشت: اینکه ترامپ با رای سنا از سمتش برکنار شود یا با رای مردمی در انتخابات سال آتی میلادی، مساله یک قضاوت محتاطانه است. اینکه او برکنار شود، مساله وفاداری حزبی نیست بلکه وفاداری به "خالق 10 فرمان" است.
ترامپ اما در پاسخ به این مقاله مدعی شد که برای مسیحیان انجیلی کار زیادی انجام داده است.وی نوشت: یک مجله چپگرای افراطی یا بسیار مترقی همانطور که برخی این را می‌گویند، بسیار ضعیف عمل کرده و برای چندین سال است که از خانواده بیلی گراهام، کشیش کلیسای انجیلی دور مانده و هیچ چیز درباره خوانش یک متن کامل از یک مکالمه تلفنی روتین نمی‌داند. هیچ رئیس‌جمهوری بیشتر از من برای این کلیسا کار نکرده است. از دموکرات‌ها چیزی دریافت نکرده‌اید. من دیگر این مجله را نمی‌خوانم!
سایر اخبار این روزنامه
رئیس جمهور در فرودگاه مهرآباد: بررسی پیشنهاد ژاپن برای شکستن تحریم ها معاون گمرک کشور: صادرات کشور از واردات، پیشی گرفته است عراقچی: مشورت‌های ایران و ژاپن ادامه می‌یابد پیشنهاد ماهاتیر محمد برای مقابله با اقدامات تنبیهی و یکجانبه علیه کشورها: معامله با «دینار طلا» را برای شکستن تحریم‌ها در نظر بگیریم «مسیحیت امروز»: به خاطر مسیح، ترامپ را برکنار کنید رئیس سازمان مدیریت بحران خبر داد: موافقت رهبری با برداشت 4000 میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی برای حل مشکلات اهواز مقام سابق آمریکا: پنتاگون مخالف خروج ترامپ از برجام بود گفتاری از آیت‌الله حاج‌شیخ محمدجواد فاضل لنکرانی در دیدار با اعضاء ستاد همایش دیدگاه‌های علوم قرآنی آیت‌الله العظمی فاضل لنکرانی رابطه حوزه‌های علمیه و مرجعیت شیعه با قرآن کریم انگلیس زیر تیغ «برگزیت» و پیامدهای خروج از اتحادیه اروپا فرمانده هوانیروز ارتش: هوانیروز ارتش به فناوری سامانه دید در شب دست یافت 134 دانشجوی متخلف از ادامه تحصیل در رشته پزشکی منع شدند مدیرعامل شرکت مترو؛ ایستگاه متروی مولوی با حضور شهردار تهران افتتاح می‌شود اطلاعات سپاه 5 مدیر دانشگاه علوم پزشکی البرز را دستگیر کرد سخنی مشفقانه با امام جمعه قزوین یادداشت مدیرمسئول آیا خبر دارید؟