برنامه یحیی برای بازگشت به اوج

 تیم های شهرخودروی خراسان و پیکان تهران فردا از ساعت 15:45 در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار می شود، دیداری که تقابل بین دو مربی با دانش و متفکر است که باید دید قدرت کدام تیم بیشتر می چربد و امتیاز کامل بازی را از آن خود می کند. البته قضاوت این مسابقه بر عهده اشکان خورشیدی یکی از بهترین داوران لیگ برتر گذاشته شده است که امیدواریم دیگر شاهد سوت های نابرابر علیه شهر خودرو نباشیم.
روز های ناخوش
تیم فوتبال شهر خودرو طی چند هفته اخیر عملکرد خیلی خوبی نداشت اگر چه با بد شانسی و قضاوت اشتباه داور هم مواجه شد.  آخرین باری که شاگردان یحیی گل محمدی طعم پیروزی را چشیده اند مربوط به هفته دهم مسابقات آن هم مقابل تیم به هم ریخته پارس جنوبی جم بود که با نتیجه یک بر صفر به سود مشهدی ها حاصل شده بود، اما پس از آن برابر صنعت نفت آبادان و استقلال تهران متقبل شکست شد و همچنین مقابل سپاهان و نساجی مازندران به تساوی دست یافت که با این نتایج ضعیف صدر نشینی را از دست داد و حالا با 25 امتیاز در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی قرار دارد. طی پنج هفته گذشته روزهای سختی پیش روی یحیی گل محمدی بود و به خوبی نتوانست مقابل حریفان مدعی قد علم کند. هر چند که تیم شهرخودرو   با کمبود بازیکن به ویژه در راس مهاجم رو به رو است و اگر این ضعف را برطرف نکند، در آینده با مشکلاتی به مراتب بدتر رو به رو می شود. به ویژه این که بازی های لیگ قهرمانان آسیا را هم پیش رو دارد، اما در مجموع تیم شهر خودرو فوتبالی تماشاگر پسند ارائه می کند و با تفکرات گل محمدی می تواند باز هم خود را در جمع مدعیان ببیند. هم اکنون شهر خودرو با صدر جدول یعنی استقلال تهران فقط چهار امتیاز فاصله دارد و با پیروزی در چند بازی پیش رو که روی کاغذ خیلی راحت هم است می تواند دوباره به روزهای درخشش خود برگردد.البته بازی های لیگ برتر در نیم فصل دوم سخت‌تر  می شود و تیم ها با آنالیز و هماهنگی کامل‌تر به میدان می آیند که نیازمند برطرف شدن ضعف های نماینده فوتبال استان است.
بر اساس آمار ، تیم شهر خودرو به همراه سپاهان با کمترین گل خورده ، بهترین خطوط دفاعی لیگ برتر را دارند، اما شهر خودرو در گلزنی، آمار خوبی ندارد و از 14 بازی که انجام داده فقط 11 گل به ثمر رسانده است که نشان از ضعف در گلزنی و کمبود یک مهاجم شش دانگ احساس می شود. از طرفی برخی از بازیکنان تازه وارد شهر خودرو نیز تاکنون عملکرد خوبی از خود نشان ندادند و حتی گل‌محمدی مجبور شد روح ا... باقری را که بمب نقل و انتقالات ابتدای فصل بود در اختیار باشگاه قرار دهد؛ چرا که این مهاجم خیلی ضعیف ظاهر شد و نتوانست رضایت سرمربی را جلب کند.به هر حال نماینده فوتبال استان نیاز ضروری به مهاجم شش دانگ دارد.


تفکرات یحیی با فرکی
اما شهر خودرویی ها امروز میزبان تیم پیکان هستند و تقابل دو تفکر یحیی گل محمدی و حسین فرکی دیدنی است. هر دو مربی با دانش، به دنبال فوتبالی تماشاگر پسند هستند که تیم شهرخودرو نیازمند حمایت هواداران در ورزشگاه است تا همچون گذشته تیم شهرشان را حمایت کنند.قطعا یحیی گل محمدی برای خروج از بحرانی که اکنون گریبانگیر تیمش شده است، برنامه و آنالیز دارد تا با برد مقابل پیکان از این شرایط دور شود.  از طرفی تیم پیکان تهران حال خوشی در لیگ برتر ندارد و تاکنون نتوانست نتایج خوبی به دست بیاورد. این تیم تهرانی تاکنون 3 برد ، 4 مساوی و 6 باخت دارد و حالا در رده یازدهم قرار دارد. البته مشکلات مالی نیز این روزها گریبان باشگاه پیکان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ گرفته و مسئولان این باشگاه و اعضای جدید هیئت مدیره امیدوار هستند که از سوی مدیران ارشد شرکت ایران‌خودرو پول به حساب این باشگاه واریز شود تا آن ها بتوانند از این شرایط خارج شوند.برای همین حسین فرکی به دنبال یک پیروزی برای تیمش است که قطعا فردا برای برد به میدان می آید.  دور رفت در تقابل بین این دو تیم ، شهر خودرو بود که در تهران با نتیجه 2 بر یک پیروز میدان شده بود و در همان هفته اول بر صدر جدول تکیه زد.