قاسم میرزایی‌نیکو، عضو فراکسیون امید در گفت‌وگو با «همدلی»: سایه نظارت استصوابی بالای سر اصلاح‌طلبان است

همدلی| نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با همدلی درباره انتقادهای اصول‌گرایان به مجلس دهم می‌گوید: خیلی راحت می‌شود عملکرد مجلس را مورد نقد قرار داد ولی آمار، مدرک و شاخص‌ها باید این عملکرد را مشخص ‌کنند.
قاسم میرزایی‌نیکو ادامه می‌دهد: برای این کار باید مجلس نهم و دهم را شاخص‌بندی کرد، مصوبات، طرح‌ها، پیشنهادها و موارد مهم را مقایسه کرد. بعد از مقایسه اگر نمره پایین شد، حرف اصول‌گرایان درست است، ولی من مطمئن هستم نمره مجلس دهم بالاتر است. وی ادامه می‌دهد: وقتی بررسی می‌کنیم در همه محورها؛ چه فعالیت‌های کمیسیون‌ها و چه فعالیت‌های نمایندگان، نمره مجلس دهم خیلی بالاتر از مجلس نهم است. میرزایی‌نیکو درباره برنامه اطلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس یازدهم می‌گوید: اصلاح‌طلبان نمی‌توانند برنامه‌ریزی کنند به این دلیل که سایه نظارت استصوابی بالای سر آنها است و این خیلی از مسائل را رقم می‌زند، به همین دلیل اصلاح‌طلبان نمی‌توانند برنامه‌ریزی کنند. این نماینده مجلس شورای اسلامی اضافه می‌کند: یکی از مشکلات اصلاح‌طلبان همین عدم احراز صلاحیت‌ها از سمت شورای نگهبان است؛ چون اصول‌گرایان که تکلیف‌شان مشخص است، ولی در اصلاح‌طلبان جابه‌جایی‌های مختلف ممکن است صورت گیرد.
میرزایی‌نیکو خاطرنشان می‌کند: برنامه‌های کلی اصلاح‌طلبان کاملا آماده است؛ یعنی اینکه نماینده‌ها پایبند باشند، حتما به یک پیمان‌نامه معتقد باشند و محورهای مختلف دیگر. این نماینده مجلس درباره تایید صلاحیت‌های شورای نگهبان برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس می‌گوید: فکر می‌کنم با پیشرفت زمان نسبت به انتخابات گذشته بهتر عمل کنند.
سایر اخبار این روزنامه
با برگزاری مراسم تشییع از سوی هنرمندان و مردم نصرت به خانه ابدی سپرده شد اردوان جعفریان ناشر و عضو ایرانی مجمع جهانی موسیقی یونسکو در گفت‌وگو با همدلی: برای گرفتن مالیات استثناء را قاعده نکنید سخنرانی رئیسی در دانشگاه تهران به مناسبت روز دانشجو: وظیفه ما برخورد با مفسدین است همدلی سریال ادامه‌دار خودکشی در ایران را بررسی می‌کند نه به زندگی دادستان کل کشور: در مورد کشته‌شدگان آمار دقیق ندارم خواب‌های طلایی برای فتح کرسی های بهارستان؛ از یاران احمدی‌نژاد تا دوستان قالیباف همه برای انتخابات یازدهم صف کشیدند داریوش مهرجویی امروز چشمش را رو به جهان باز می‌کند: هامون تویی «همدلی» تاثیر اجرای سیاست اختصاص ارز 4200 تومانی برای واردات کالاهای اساسی در لایحه بودجه 99 را ارزیابی کرد در روز دانشجو در دانشگاه‌های ایران چه گذشت؟ اعتصاب در بهشتی، تجمع در تهران، اعتراض در علامه قاسم میرزایی‌نیکو، عضو فراکسیون امید در گفت‌وگو با «همدلی»: سایه نظارت استصوابی بالای سر اصلاح‌طلبان است سخنرانی رئیسی در دانشگاه تهران به مناسبت روز دانشجو: وظیفه ما برخورد با مفسدین است