کهکشانی‌ها

آفتاب یزد- گروه شبکه: فیلم «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی از آن فیلم‌هایی است که از زمان انتشار خبر پیش تولیدش تاکنون که زمان زیادی هم نمی‌گذرد با حاشیه‌های زیادی از سوی مخالفان و موافقان این فیلم همراه بوده است. این فیلم قرار است روایتگر زندگی شمس تبریزی و مولانا جلال الدین محمد بلخی، شاعر نام آشنای ایرانی باشد. اما بیشترین نکته‌ای که در این پروژه مورد توجه قرار گرفت حضور بازیگران محبوبی چون شهاب حسینی و پارسا پیروزفر بود. از همین رو روز پنجشنبه زمانی که برای اولین بار تصویر شهاب حسینی و پارسا پیروزفر(بازیگران نقش شمس تبریزی و مولانا) منتشر شد با واکنش‌ها و استقبال کاربران شبکه‌های اجتماعی روبه رو شد.
یکی از کاربران در این مورد نوشته است: «عکسای گریم مست عشق رو دیدم و بسی خوشحالم و اگه آهنگشم محسن چاوشی جان بخونه دیگه از سینمای ایران هیچ توقعی ندارم»
کاربر دیگری گفته است:« شدیدا مشتاقم این فیلم رو ببینمش»
دیگری نوشت:« آخ که وقتی هرخبری از این فیلم میشنوم بیشتر مشتاق دیدنش میشم امیدوارم مثل کتابش فوق‌العاده باشه و اون حسِ خوب رو منتقل کنه»


کاربردیگری اینطور می‌نویسد:« حالا که عکس‌های شهاب حسینی و پارسا پیروزفر رو درفیلم مست عشق دیدم نمیشه یه شب بخوابم و صبح بیدار شم ببینم اکران شده؟»
کاربران دیگر نوشته‌اند: «الان تنها چیزی که میتونه خوشحالم کنه اکران شدن مست عشقه»،‌ «خدایا توفیق بده این فیلمو ندیده از دنیا نریم»، ‌«کهکشانی‌ها، عجب لقب برازنده‌ای برای این تیم بود»، ‌«از گریم‌هاشون خوشم آمد. چه گریم‌های جذابی دارند»،‌ «سپاس از اینکه به شاعران ایرانی توجه می‌شود مخصوصا ساخت مست عشق امیدواریم که در ساخت این فیلم از اشعار خود شاعر با صدای خوانندگان سنتی و بنام ایرانی استفاده شود تا تاثیر‌گذاری بیشتری داشته باشد»، « الان که گریم‌های این بازیگران رو دیدم میگم که‌ای کاش ساخت این فیلم الان تموم شده بود»
کاربرانی هم به دیده طنز به تصاویر این دو بازیگر نگاه کرده و نوشته‌اند: «شهاب حسینی رو شبیه نقی معمولی کردن چرا؟»، ‌«شما هم حس می‌کنین تو مست عشق، شهاب حسینی به شدت شبیه حسن معجونی شده؟»، «خب اگه میخواستین شهاب حسینی رو شبیهه حسن معجونی درارین میدادین خودش»