گروه‌های مقاومت عراق: بزودی از صهیونیست‌ها انتقام می‌گیریم

گروه‌های مقاومت عراق وابسته به حشد الشعبی اعلام کردند که بزودی انتقام تجاوزات رژیم صهیونیستی و حملات پهپادی آن به مواضع الحشد را خواهند گرفت.
به گزارش خبرگزاری فارس، «عادل عبدالمهدی» نخست‌وزیر عراق دوشنبه نتایج تحقیقات مربوط به حملات اخیر به مواضع سازمان « حشد الشعبی» (بسیج مردمی) این کشور را اعلام کرد.
عبدالمهدی در گفت‌وگو با شبکه خبری «الجزیره» گفت که اسرائیل در پسِ این حملات قرار دارد... و بسیاری از شواهد حاکی از آن است که در منطقه، هیچ کس به جز اسرائیل خواستار جنگ نیست.
این اظهارات موجب واکنش گروههای مقاومت عراق شد که وابسته به حشد الشعبی هستند؛ به گونه‌ای که فرماندهان برخی از این گروه‌ها وعده دادند که به‌زودی پاسخ این تجاوزات را خواهند داد.
سایر اخبار این روزنامه
سهم دلار از ذخایر ارزی جهان به کمترین رقم طی 6 سال گذشته رسید رئیس جمهور در اجلاس سران اتحادیه اقتصادی اورآسیا: جامعه بین‌المللی باید با اتخاذ تصمیمی قاطع با رویکرد یکجانبه گرایانه آمریکا مقابله کند سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرد: بازداشت 17 نفر از جمله 2 قاضی در پرونده اکبر طبری استقبال داخلی و منطقه‌ای از حل اختلافات ایران و عربستان سخنی با همسایه فراموشکار وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: افزایش حجم ترانزیت با اجرای موافقتنامه تجارت آزاد با اتحادیه اوراسیا واکنش مسکو به تحریم‌های جدید آمریکا: بی‌پاسخ نمی‌ماند استقبال جوانان آمریکایی از استیضاح ترامپ گروه‌های مقاومت عراق: بزودی از صهیونیست‌ها انتقام می‌گیریم علت وقوع سانحه قطار زاهدان‌ مشخص شد دستور معاون اول رئیس جمهور به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: کاغذ مورد نیاز نشریات دانشجویی مشابه سایر نشریات کشور تامین شود وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اعلام کرد ورود 898 دانشمند برجسته جهانی به کشور دکتر روحانی سالگرد تاسیس جمهوری خلق چین را تبریک گفت