جشن عروسی فرزندان شهدای یمن اینجا اراده و امید حرف اول را می‌زند


تجاوز واقعا وحشیانه و چهار ساله ائتلاف سعودی به یمن هرچند باعث ویرانی خانه‌ها و به شهادت رساندن مردمان زیادی در این کشور شده اما، ارده و امید مردم این کشور همچنان زنده است و جوانه‌های امید از زیر خروارها آوار ناشی از بمباران عربستان در حال جوانه زدن است.
در اوج محاصره، قحطی، بیماری و تجاوز وحشیانه ائتلاف سعودی، مراسم ازدواج دسته جمعی 210 نفر از فرزندان شهدای یمن در صنعا پایتخت این کشور برگزار شد.
اداره کل زکات با همکاری موسسه شهدای یمن برای نخستین بار این جشن ازدواج را برگزار کرده‌اند. در این مراسم «حسین عبدالله علی مقبولی» به عنوان وزیر دارایی، «احمد عقبات»، وزیر دادگستری، «خالد المدانی»، عضو کمیته عالی انقلاب، «حمود عباد»، فرماندار صنعا و صدها نفر از اقشار مختلف یمن حضور داشتند.
در این مراسم دامادها با لباس سنتی یمنی و جنبیه که خنجر مخصوص مردم این کشور است حضور داشتند. هر یک از دامادها نیز اسلحه و برخی نیز شمشیر در دست داشتند.
سایر اخبار این روزنامه
کودتای آمریکا در ونزوئلا ذوق‌زدگی پادوهای ترامپ در ایران معامله برد - برد و شفافیت عملکرد نمایندگان (یادداشت میهمان) اخبار ویژه پالرمو در کمیسیون‌های تخصصی رد شد تصمیم ‌نهایی مجمع دو هفته دیگر افشاگری آسوشیتد پرس از کودتا در ونزوئلا «گوایدو» مستقیم از واشنگتن دستور می‌گیرد انجمن جهانی فولاد: ایران دهمین فولادساز بزرگ جهان است دولتمردان به صف گوشت بروند و نظر مردم را درباره فیلترینگ بپرسند جشن عروسی فرزندان شهدای یمن اینجا اراده و امید حرف اول را می‌زند آمریکا دور زدن تحریم‌ها را مترادف با پولشویی تعریف کرده است FATF را بپذیریم وضعیت بدتر می‌شود اجرای دیوار آتش 6 کیلومتری در مرحله نهایی رزمایش اقتدار 97 دولت بدعهدی‌های اروپا را هم گردن منتقدین انداخت! سازمان ملل به‌ دنبال محاکمه فرمانده ارتش میانمار به جرم نسل‌کشی با ما در فضای مجازی همراه باشید دولتمردان به صف گوشت بروند و نظر مردم را درباره فیلترینگ بپرسند دولتمردان به صف گوشت بروند و نظر مردم را درباره فیلترینگ بپرسند