دونالد ترامپ نامزد جایزه تمشک طلایی بدترین بازیگر مرد شد ترامپِ‌ رمبو!

گروه هنر- دونالد ترامپ، چهل و پنجمین رئیس‌ ایالات متحده آمریکا که به عنوان سوژه کمدی و دلقک‌وار در بیشتر کارتون‌ها و برنامه‌های کمدی حضور دارد، در کنار بازیگران پردرآمد و محبوبی همچون جانی دپ، بروس ویلیس و جان تراولتا نامزد دریافت جایزه تمشک طلایی بدترین بازیگر مرد شد.
نامزدهای جایزه تمشک طلایی یا بدترین‌های سینما اندکی پیش از اعلام نامزدهای اسکار یا بهترین‌های سینما معرفی می‌شوند. این بارهم این جایزه بسیاری را شگفت‌زده کرده است. ترامپ پس از جرج دبلیو بوش پسر، دومین رئیس جمهوری آمریکا است که شانش بالایی در به دست آوردن جایزه تمشک طلایی دارد. او در بین دروغ‌گوترین سیاستمدارها هم حائز رتبه‌های چشمگیری شده است. جالب است بدانید که امسال در جمع نامزدهای این جایزه نمادین که البته کسی راضی به دریافت آن نمی‌شود چهره‌های سرشناسی چون جانی دپ، جان تراولتا هم حضور دارند.
ترامپ سال گذشته سوژه فیلم «مایکل مور»-مستند ساز ضد سرمایه‌داری و برنده اسکار و نخل طلای کن- در فیلم «فارنهایت ۱۱/۹» درباره انتخاب ریاست‌جمهوری آمریکا در سال ۲۰۱۶ بود. همین حضور بی نظیر ترامپ در این مستند نامزد دریافت تمشک طلایی شده است. ترامپ آنقدر دروغ گفته و آنقدر نقش‌بازی کرده است که به این رده از بدترین بازیگرها رسیده است. البته نباید این مستند را با مستند دیگری به نام «فارنهایت ۹/۱۱» اشتباه گرفت که سال ۲۰۰۴ برنده نخل طلایی جشنواره کن شد. سوژه آن مستند جرج بوش پسر و دولت وقت آمریکا در زمان حمله ۱۱ سپتامبر بود. در آن زمان هم جرج بوش، دونالد رامسفلد و کاندولیزا رایس برنده جایزه تمشک طلایی شدند. جانی دپ چهره‌ نامدار دیگر حاضر در این فهرست است که سال‌های اخیر دوران افول بازیگری را طی می‌کند. این بازیگر مدت‌هاست که در فهرست زیان‌ده‌ترین بازیگران آمریکا حضور دارد. او برای صداپیشگی در انیمیشن‌ «شرلوک نومز» (2019) نامزد دریافت تمشک طلایی بدترین بازیگر مرد سال است. او برای دریافت این عنوان علاوه بر دونالد ترامپ باید با جان تراولتا رقابت کند که در فیلم «گاتی» (2017)‌ یکی از بدترین عملکردهای سینمایی خود را ارائه کرده است. این ستاره سینما هم مدت‌هاست که در بین زیان‌ده‌ها قرار دارد. حتی خبرهایی از ورشکستگی او به گوش می‌رسد. بروس ویلیس که نقش بزن بهادر سینمای هالیوود را بازی می‌کند هم برای بازی در اکشن «آرزوی مرگ» (2018) در فهرست بدترین بازیگران سال ۲۰۱۸ قرار گرفته است.
نامزدهای جایزه تمشک طلایی برای بدترین‌های سینما


بدترین فیلم: «گاتی»، «قتل‌های سرخوشانه»، «هلمز و واتسون»، «رابین هود» و «وینچستر»؛
بدترین بازیگر مرد: دونالد ترامپ ، جانی دپ، ویل فرل، جان تراولتا و بروس ویلیس‌؛
بدترین بازیگر زن: امبر هرد، جنیفر گارنر، ملیسا مک‌کارتی، هلن میرن و آماندا سایفرد.
جالب است بدانید که دونالد ترامپ میزبان «رئالیتی‌شو» محبوب کارآموز در شبکه «ان‌بی‌سی» بوده ‌است که به خاطر آن در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود یک ستاره هم به او داده شده‌ است. ترامپ که از سوی مجله فوربز به تاریخ سال ۲۰۱۷، با ۳٫۵ میلیارد دلار ثروت جزو544 فرد ثروتمند جهان بوده، کسب و کارهایش و سه ازدواجش دهه‌هاست پوشش گسترده رسانه‌ای را به خود جلب کرده ‌است ولی کسی از منبع واقعی درآمدهای خانواده او گزارش شفافی نداده است. ترامپ سال‌هاست به عنوان نسخه‌ای کاریکاتورگونه از خودش در سریال‌ها و فیلم‌هایی مانند «تنها در خانه ۲: گمشده در نیویورک»، «دایه»، «شاهزاده باطراوت بل ار»، «روزهای زندگی ما» و «وال استریت: پول هرگز نمی‌خوابد» ظاهر شده است. او سوژه کار کمدین‌ها، هنرمندان کارتونی و کاریکاتوریست‌های گوناگون در سراسر جهان بوده ‌است.
سایر اخبار این روزنامه
«ابتکار» از ارجاع طرح «ساماندهی بازار خودرو» به کمیسیون صنایع گزارش می‏دهد تیغ تیز «نظارت» بر گردن خودروسازان علیرضا صدقی کشتی طوفان‌زده مطبوعات گزارش «ابتکار» از راهکارها و پیشنهادهای تئوریسن‌های اصلاح‌طلب برای تحول در این جریان رئیس سازمان محیط زیست: نمی‌توانم از عملکرد محیط‌زیست دفاع کنم یک هفته پس از سفر ظریف به عراق در گفت‌وگو با دو نماینده مجلس بررسی شد بازسازی عراق؛ فرصتی ویژه برای بخش خصوصی ایران با ورود کمیسیون امنیت ملی به موضوع بحران آب «سند آب» تدوین می‌شود آب؛ تشنه مدیریت تلاش دوباره برای اجرای یک قانون معماری شهری که رعایت نمی‌شود امضاهای طلایی و نماهای شیشه‌ای معاون اول رئیس‌جمهوری: باید دامن جمهوری اسلامی را از فساد پاک کنیم دونالد ترامپ نامزد جایزه تمشک طلایی بدترین بازیگر مرد شد ترامپِ‌ رمبو! دبیر شورای عالی امنیت ملی: مذاکره با آمریکا بی‌فایده است هاشمی اگر قرار است نقد بشود چه بهتر که امروز این کار انجام شود