بازی با معيشت مردم ترفند جدید دشمن


57508208-resized.jpgمعاون اول قوه قضائيه بر تسريع در رسيدگي به پرونده‌هاي مفاسد اقتصادي به ويژه قاچاق کالا را در دو حوزه رسيدگي و اجرا گامي‌مهم به منظور حمايت از سرمايه گذاري، توليد داخلي، رونق کسب و کار و ايجاد بازدارندگي قضايي تاکيد کرد. به گزارش ميزان، حجت الاسلام محسني اژه‌اي در بيست و چهارمين جلسه کميته قضايي شرق کشور با بيان اينکه دشمن پس از نااميدي از تهديدات نظامي، معيشت مردم را هدف قرار داده است خاطر نشان کرد: نظام سلطه با توسل به جنگ اقتصادي در توهم دستيابي به نيات شوم خود در مقابله با نظام اسلامي‌برآمده است. وي ياد آور شد: دشمن با به کارگيري دو بازوي جنگ اقتصادي و جنگ رواني به صورت توأمان در صدد اخلال در نظام اقتصادي کشور برآمده است که همين موضوع لزوم مقابله بي امان با مفسدين اقتصادي به عنوان عوامل دشمن را مي‌طلبد.

سخنگوي قوه قضائيه با اعلام اين که امروز قدرت نظامي‌ايران نه تنها در مقايسه با دهه نخست انقلاب اسلامي‌بلکه در شاخص پيشرفت و توسعه حتي با سال گذشته نيز قابل مقايسه نيست، افزود: توان دفاعي کشور سبب شده رژيم غاصب صهيونيستي در خصوص ادامه حيات نامشروع خود احساس خطر نمايد و صلابت نظام اسلامي‌و امنيت فراگير در کشور، ترامپ و آمريکاي جهانخوار را نگران و مستأصل نموده است.

معاون اول قوه قضاييه تأکيد کرد: يکي از وظايف مهم دستگاه قضايي و دستگاه‌هاي اجرايي مقابله با هر نوع فساد و امر خلاف قانون است که موفقيت در اين موضوع همچون هميشه، همراهي مردم را مي‌طلبد.

وي افزود: دشمن مي‌خواهد که معيشت مردم را تحت فشار قرار دهد و بر عکس ما بايد کاري کنيم که مردم در رفاه بيشتري باشند و در همين راستا و به منظور مقابله با اخلالگران اقتصادي ضرورت دارد هر شخصي که اتهامش روشن و جرمش در دادگاه مشخص شد سريعاً حکم وي اجرا گردد و اگر مواردي باشد که لازم است به منظور بازدارندگي بيشتر احکام علني اجرا گردد که بايد اين اتفاق با هماهنگي استانداري و شوراي تأمين استان هرمزگان صورت پذيرد.

وي با اشاره به اينکه بايد از همه ظرفيت‌ها و کمک مردم براي مقابله با فساد، قاچاق و مبارزه با کساني که در نظام اقتصادي و ارزي ما اخلال مي‌کنند، استفاده شود، بيان داشت: پرونده‌هايي در خصوص تخلفاتي که در گمرک صورت گرفته در دست داريم که برخي از آن‌ها احکامشان هم صادر شده است، اکنون نيز پرونده‌هايي در دست بررسي وجود دارد، برخي پرونده‌هاي استان هرمزگان در دادگاه‌هاي ويژه‌اي که اخيراً تشکيل شده در تهران رسيدگي مي‌شود.