رونمايي از طرح جديد شركت واسپاري حکمت ايرانيان

بر اساس اين گزارش، در ابتداي اين مراسم ، موسي زاده مدير عامل و عضو هيات مديره شرکت واسپاري حکمت ايرانيان ضمن معرفي طرح اعطاي تسهيلات اين شرکت جهت خريد خودرو در قالب قرارداد ليزينگ ويژه کارکنان ارتش، خاطرنشان کرد: تيم مديريت شرکت واسپاري حکمت ايرانيان با حمايت بانک حکمت ايرانيان توانسته است با استفاده از تجربيات گذشته خود مقدمات خدمت رساني شايسته به کارکنان ارتش جمهوري اسلامي‌ايران را به نحوي فراهم آورد که موجبات دلگرمي‌اين عزيزان شود. اين مديريت در نظر دارد تا با بهره مندي از دانش و توانمندي‌هاي نيروهاي متخصص خود در نيل به اهداف بانک و همچنين خدمت رساني به کارکنان ارتش گام‌هاي موثري بردارد.
شاهين موسي زاده در ادامه افزود: در همين راستا ايجاد بستر سخت افزاري و نرم افزاري مناسبي را از بدو تاسيس شرکت در دستور کار خود قرار داده‌ايم و طرحي که به تازگي توسط اين شرکت به مرحله اجرا گذاشته شده با استقبال کم نظيري مواجه گرديده و به جهت کسب موفقيت موجبات خرسندي ما را فراهم آورده است.وي گفت: در صورت حمايت مسئولين ارتش جمهوري اسلامي‌و همچنين بانک حکمت ايرانيان ادامه اين روند، به شکل منسجم تري براي اين شرکت ميسر خواهد شد و حتي با ايجاد تغييراتي در طرح مي‌توانيم موجب کاهش نرخ اعلام شده، نيز شويم.
اين مقام مسئول در خصوص طرح‌هاي در دست اقدام شرکت واسپاري تاکيد کرد : طرحهاي ويزه ما که در سال 96 به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد شامل، اعطاي تسهيلات جهت خريد جهيزيه، تجهيزات پزشکي براي مراکز درماني، تشکيل باشگاه مشتريان و صدور کارت تخفيف خريد مي‌باشد که‌اميدواريم از اين رهگذر بتوانيم براي عموم مردم خدمت رساني خوبي داشته باشيم .در ادامه اين نشست مدير عامل بانک حکمت ايرانيان ضمن تبريک به مناسبت فرا رسيدن 29 فروردين گراميداشت سالروز ارتش و نيروي زميني در خصوص مهمترين اقدامات اخير بانک تصريح کرد: بيش از 4 سال است که مجموعه حکمت در تلاش بود تا مجوز ليزينگ را از بانک مرکزي دريافت کند که به فضل پروردگار اين مهم محقق شد .
عباس عسکرزاده در ادامه سخنان خود تاکيد کرد: ما همواره در صدد تکميل سبد خدمات بانک حکمت ايرانيان جهت بهترين شيوه خدمت رساني به مشتريان محترم بوده‌ايم تا خدمتي شايان توجه به ايشان و بويژه عزيزان ارتشي ارائه کنيم که راه‌اندازي شرکت واسپاري حکمت ايرانيان پس از اخذ مجوزهاي لازم از بانک مرکزي يکي از همين خدمات است .


وي افزود : يکي ديگر از خدماتي که به تازگي در بانک حکمت ايجاده شده است، راه‌اندازي شبکه کسب و کار اجتماعي با عنوان ديدي بود است که از جمله برخي از مهمترين مزاياي آن مي‌توان به کاهش ترددهاي درون شهري، ايجاد عدالت در توزيع کالا و خدمات و کاهش قيمت تمام شده آن ، ايجاد چرخه اي منسجم ميان توليد کنندگان ، توزيع کنندگان و مصرف کنندگان و امکان خريد براي تمامي‌اقشار مردم از اين شبکه با هر ميزان توان خريد ، اشاره کرد که‌اميدواريم با توجه به چالش‌هايي که در حوزه اقتصاد داريم اين بستر تجارت اجتماعي بتواند راهگشاي مسائل اقتصادي باشد .
بر اساس اين گزارش ؛ تقدير از برگزيدگان شعار تبليغاتي شرکت واسپاري حکمت ايرانيان و اهدا سوييچ خودورهاي نام نويسي شده در اين شرکت به تعدادي از متقاضيان ، از جمله ساير بخشهاي اين مراسم بود .
سایر اخبار این روزنامه
آثارمثبت توسعه بازار بدهي مذاکرات سخت ترکيه با روسيه و آمريکا پرونده‌های احمدی نژاد و بقایی مفتوح است عباس کمرئي با انتقاد از سياسي کاري‌ها: ورشکستگي بانک‌ها خلاف واقع است پارس جنوبی سکوی پرش ایران به‌سوی پیشرفت عملکرد دولت گذشته، عامل رکود فعلی سوغاتي با طعم چيني! تخت گاز خودروی ایرانی روی جاده صادرات مهار تورم در اقلام ساختماني ۷۰ هزار ميليارد تومان بدهي روی دست شهرداری موشکی که به هدف نرسید! رونمايي از طرح جديد شركت واسپاري حکمت ايرانيان پرونده‌های احمدی نژاد و بقایی مفتوح است پارس جنوبی سکوی پرش ایران به‌سوی پیشرفت عملکرد دولت گذشته، عامل رکود فعلی تبديل کارگر طلاساز به پيک موتوري رسيدن اردوغان به روياي قدرت پس از چند دهه تخريب رقبا فاقد مجوز شرعي و قانوني است روحاني تنها رييس‌جمهوري که از عدالت جنسيتي دفاع کرد هيئت بانک مرکزي ايران به‌آمريکا سفر مي‌کند آغاز ثبت نام بن کارت‌هاي خريد از نمايشگاه کتاب تهران 31 فروردين احمدي‌نژاد را رد صلاحيت کنید رشد درآمد مالیاتی با اجرای نظام جامع گمرکی پاي اوراق ارزي بالاخره به بورس باز شد سوداگران، سهم آموزش را نمی‌دهند! رشد دورقمي‌اقتصاد در سال ۹۶