زمان نشستن و شعاردادن نيست


عضو مجلس خبرگان رهبري با اشاره به اينکه اکنون زمان آن نيست که مسئولان بنشينند و دستور و شعار دهند، گفت: سيستم مديريت کشور سست و تنبل است و قاطعيت و سرعت هم براي حل مشکلات ندارد.
به گزارش خانه ملت؛ آيت ا...‌هاشم‌هاشم زاده هريسي در جلسه ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي شهرستان هريس گفت: کارآفرينان در ظاهر از مشکلات واحدهاي توليدي مي‌گويند اما در حقيقت اين مشکلات آنها نيست بلکه رفع مشکلات توليدکنندگان رفع مشکلات نظام و خدمت به کشور است.
وي افزود: مشکلات توليد کنندگان فقط به خودشان متوجه نمي‌شود اين در حالي است که اگر نسبت به حل مشکلات واحدهاي توليدي توجهي نشود تبعات و آثار منفي آن متوجه نظام اسلامي‌مي‌شود.
عضو مجلس خبرگان رهبري با اشاره به اينکه اکنون زمان آن نيست که مسئولان بنشينند و دستور و شعار دهند، ادامه داد: وقتي که مي‌بينيم مردم از نظر معيشت رنج مي‌برند و دشمنان جنگ اقتصادي عليه ملت و دولت جمهوري اسلامي‌آغاز کرده ديگر نشستن را بر مسئولان حرام مي‌کند و مي‌طلبد تا با همدلي و هم صدايي عليه مشکلات قيام کنيم.


هاشم زاده هريسي اضافه کرد: حال که در کشور شاهد مشکلات اقتصادي هستيم بنده 35 سال قبل در قالب کتاب و مقاله گفته بودم که همه مستند هستند و بر اين اساس برخي اظهارات را بي پرده و صريح مي‌گويم و از بابت آن هم هزينه‌ها پرداخت کرده ام.
وي يادآور شد: براي رفع و رجوع مشکلات مردم و بهبود شرايط اقتصادي کشور نياز به انقلاب دارد تا بتوانيم انقلاب سال 57 را مستحکم تر کنيم به طوري که دشمنان بدون شوخي جنگ اقتصادي اعلام کرده و اگر امروز بي توجهي کنيم وسهل بشماريم وضعيتي اقتصاد کشور وخيم تر از گذشته خواهد شد.
عضو مجلس خبرگان رهبري با تاکيد بر اينکه براي حل مشکلات کشور و به تبع مردم هر کس وظيفه دارد، مردم کمي‌صبر و حوصله پيشه کرده و مسئولان وظيفه دارند سريع و قاطع مشکلات را پيگيري کنند، گفت: سيستم مديريت کشور سست و تنبل است و قاطعيت و سرعت هم براي حل مشکلات ندارد، يعني اگر زماني که مشکل به وجود آمد حل مي‌شد و به روز بعد موکول نمي‌گرديد حال شاهد اين وضعيت نمي‌شديم.
هاشم زاده هريسي خطاب به مسئولان گفت: زماني که مردم به شما مراجعه مي‌کنند تا مشکلاتشان را حل کنيد چرا به زمان ديگري موکول مي‌کنيد در حالي که مي‌توانيد در همان روز مشکلات مردم را حل و فصل کنيد؟ مردم حق دارند وقتي مي‌بينند مسئول انگيزه‌اي براي حل مشکلات ندارد از او ناراضي باشند.