نحوه شارژ آلپاری با تاپ چنج (انتقال از TC به آلپاری)


تاپ چنج، یک صرافی آنلاین است که با اکثر بروکرها طرف قرارداد است. این صرافی امکان دریافت و پرداخت پول را برای کاربران خود فراهم می‌آورد. در ادامه با نحوه شارژ آلپاری با تاپ چنج آشنا خواهیم شد.

شارژ آلپاری با تاپ چنج یا TC

تمام فعالیت این صرافی از طریق سایت تاپ چنج انجام می‌شود. همانطور که می‌دانید تریدرهای ایرانی به دلیل تحریم‌های بین‌المللی نمی‌توانند با خارج از مرزهای کشور تبادل مالی داشته باشند، پس تاپ چنج به آسانی و طی چند مرحله این کار را برای آنها ممکن می‌کند. در ادامه این مراحل را توضیح خواهیم داد:

1.         برای انجام این کار، اول فرایند ثبت نام خود را در سایت تاپ چنج انجام دهید و احراز هویت خود را در تاپ چنج کامل نمایید.

2.         بعد از تکمیل مراحل بالا، باید حساب معاملاتی خود را به ریال شارژ کنید.

3.         در مرحله بعد وارد سایت بروکر آلپاری شوید و از منوی سمت راست صفحه و بخش انتقال پول، گزینه واریز وجه TC wallet را انتخاب کنید.

4.         پس از کلیک بر روی این گزینه، صفحه زیر برای شما باز می‌شود که باید فیلدهای آن را پر کنید. اکنون برای شارژ حساب، «نوع انتقال» را بر روی واریز وجه قرار دهید و «انتقال از» را روی گزینه «TC pay» تنظیم نمایید.

5.         حالا فیلد «انتقال به» را تکمیل کنیم. برای شارژ حساب آلپاری با تاپ چنج باید حسابی که در این بروکر دارید را انتخاب نمایید. سپس جزئیات را تایید کنید و روی گزینه انتقال وجه کلیک کنید.

6.         در مرحله بعد به صفحه تاپ چنج وصل می‌شوید که باید ایمیل و رمز عبور تاپ چنج خود را وارد نمایید.

7.         کیف پول تاپ چنج خود را از لیست انتخاب فرمایید. سپس بعد از انتخاب میزان دلاری میزان پول، این مبلغ از ولت شما کم می‌شود و پس از آن باید بر روی گزینه Pay یا پرداخت کلیک نمایید.

8.         پس از آن یک کد امنیتی به ایمیل شما که با آن در تاپ چنج ثبت نام کرده‌اید، ارسال می‌شود، این کد را وارد و Verify کنید.

نکته مهم: هرگز ایمیل را در صفحه دیگری باز نکنید، زیرا اگر این صفحه بسته شود، باید مجددا عملیات واریز را انجام دهید.

1.         پس از انتقال وجه به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که اطلاعات پرداخت را نمایش می‌دهد.

2.         در مرحله بعد نیز، مشاهده می‌کنید که پول به حساب شما در آلپاری واریز شده و شماره درخواست واریز آلپاری نیز به شما نشان داده می‌شود.

خلاصه مطلب

در این مقاله با صفر تا صد مراحل واریز به بروکر آلپاری توسط صرافی تاپ چنج آشنا شدیم. همانطور که می‌دانید کاربران ایرانی به دلیل تحریم‌ها امکان نقل و انتقال پول مستقیم به داخل از کشور را ندارند. بنابراین یکی از بهترین راه‌ها برای این کار، کمک گرفتن از تاپ چنج است.