پیام‌رسان سروش؛ عامل آشتی دو کره!

محمدرضا ستوده- خب‌.‌.‌. تلگرامم فیلتر شد‌. به نظرم آقای روحانی یه لطفی بکنه دیگه وعده نده‌. چون هر چی قول میده روزگار برعکسش رو میذاره توی کاسه‌ش‌. میگه: دلار می‌کشه پایین ولی نمی‌دونه که دلار باحیاتر از این حرفاس و اتفاقا همش دوست داره بکشه بالا! قول میده که تلگرام فیلتر نشه ولی الان خودِ آقای رییس‌جمهور با فیلترشکن میره تلگرام‌.‌.‌.
راستی از وقتی تلگرام فیلتر شده من سه تا تلگرام دارم‌. همه‌ش هم الحمدلله کار می‌کنه‌. مث اینکه فیلترش کردن بیشتر برکت کرد! یه دونه تلگرام معمولی دارم، یه دونه تلگرام ایکس که جفتش با فیلترشکن کار می‌کنه‌. یه دونه هم از این تلگرام جدیدا دارم که خودش روی خودش فیلترشکن داره‌. خلاصه ما الان نه‌تنها از تلگرام نیومدیم بیرون بلکه دو بار دیگه‌ هم رفتیم توش!
دیشب صداوسیما یه مستند پخش کرد و همه مشکلات جهان رو انداخت گردن تلگرام‌. جنگ نیابتی در یمن، بحران قره‌باغ، انفجارهای پیاپی در کابل، شیوع تب کریمه کنگو، رفتن ماهی‌های خاویاری به سمت سواحل روسیه، آب شدن یخ‌های قطبی و بالا آمدن آب اقیانوس‌ها، پایین رفتن آب دریاچه ارومیه، رفتارهای غیرشرعی، غیرعرفی و غیرقانونی پسر سفیر سابق ایران در ونزوئلا، نسل‌کشی ارامنه، خوردن حق عباس جدیدی در فینال المپیک 94 آتلانتا، سوتی پریشب دروازه‌بان دوم بایرن مونیخ و فعال شدن آتشفشان در‌ هاوایی‌. در این مستند دلیل آشتی کره‌شمالی و جنوبی و تصمیم رهبر کره‌شمالی مبنی بر از بین بردن سلاح‌های هسته‌ای این کشور، آشنایی وی با پیام‌رسان سروش اعلام شد‌.
همان‌طور که شاهد هستید بعد از این آشنایی، رهبر کره‌شمالی بسیار مهربان، سر به زیر و آرام شده و صلح‌طلب شده است و ان‌شاءالله از این پس مردم کره‌شمالی نیز زندگی بهتری خواهند داشت‌.