50 اقتصاددان و مدیر کشور در بیانیه‌ای خواستار شدند؛ عبور از بزنگاه تاریخی با حضور در انتخابات و رای به حسن روحانی

پنجاه تن از اقتصاددانان و مدیران شناخته‌شده کشورمان در بیانیه‌ای بر ضرورت حضور در انتخابات و رای به دکتر حسن روحانی تاکید کردند.
به گزارش خبرنگار ما، در بخشی از بیانیه آمده‌است: در زمان حاضر جامعه ایران در یک نقطه عطف تاریخی قرار دارد که هرگونه کم توجهی به درک خطیر بودن موقعیت کنونی نه فقط آینده نزدیک، بلکه سرنوشت نسل‌های آتی را دستخوش تغییرات نگرانی کننده‌ای خواهد نمود. تجربه انتخابات سال 92 نشان می‌دهد که بخش بزرگی از ملت ایران از سیاست‌های عوام گرایانه و هزینه‌های سنگینی که در همه ابعاد بر ملت ایران تحمیل کرده است، آگاه هستند و امید است تا با بهره گیری از خرد جمعی راه اجتناب از مسیر آزمون شده را برگزینند. حل بحران هسته‌ای و اجرای برجام، ایجاد فضای آرامش در جامعه پیگیری ثبات در بازارها و کنترل تورم و امنیت بیشتر در حوزه‌های اجتماعی و سیاسی همه از دستاوردهای راه جدیدی هستند که ملت ایران برای یک توسعه پایدار برگزیده است. اگرچه هنوز راه بسیاری تا تحقق همه خواسته‌های ملت باقی است ولی انتخاب یک مسیر مناسب گویای آن است که اگر ملت و سیاستگذاران همه دست در دست هم و با استفاده از خرد جمعی راه حل مشکلات را در پیش گیرند. نیل به دوران بهروزی و شکوفایی دور از دسترس نخواهد بود. امضاء کنندگان این بیانیه امید آن دارند که ملت ایران با درس عبرت از اتلاف منابع گسترده در دوران حاکمیت عوام گرایی و همچنین با بهره گیری از تجربه سیاست‌های مخرب مشابه در سایر کشورها با رای به دکتر حسن روحانی در انتخابات پیش رو راه به سوی آرامش داخلی بهبود شرایط بین‌المللی، توسعه و پیشرفت اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی را هموار و همچنین زمینه سازی در تلاش گسترده و همگانی در فقرزدائی از مناطق و اقشار جامعه را تسهیل نمایند.
دکتر مهدی بهکیش، دکترموسی‌غنی‌نژاد، دکتر محمد طبیبیان، دکتر علینقی مشایخی، دکتر حسین عبده‌تبریزی، مسعود روغنی‌زنجانی، احمد حاتمی‌یزد، حسن خوشپور، محسن خلیلی عراقی، جعفر خیرخواهان، سیدرضی حاجی آقامیری، پویا جبل‌عاملی،فاطمه دانشور، علی دینی ترکمانی، علی دادپی، یداله دادگر، غلامرضا سلامی، داود سوری، محمدهادی مهدویان، سیدکمال سیدعلی و مهدی عسلی از جمله این پنجاه اقتصاددان و مدیر هستند.
سایر اخبار این روزنامه
وام مسکن نخبگان 160 میلیون تومان شد ناطق نوری: وحانی اصلح است همه رای بدهیم تا در مرحله اول انتخاب شود شوراها را به اهلش بسپاریم حمایت سعید جوادی آملی از روحانی با انتشار بیانیه ای؛ قالیباف به نفع رئیسی از صحنه رقابت‌های انتخاباتی کنار کشید بیانیه تبیینی دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت درباره سند 2030 فرمایشات رهبر انقلاب در خصوص سند 2030 فصل الخطاب است دکتر روحانی در جمع هواداران خود در سالن شش هزار نفری پورشریفی تبریز: راهی را که با هم آمده‌ایم به عقب بر نمی‌گردیم رئیس ستاد انتخابات کشور خبر داد میل به مشارکت در انتخابات به 57 درصد رسیده است چهار اولویت سازمان اداری و استخدامی در سال 96 ابلاغ شد نشست مشترک اهالی فرهنگ و هنر با دولتمردان در تالار وحدت برگزار شد 50 اقتصاددان و مدیر کشور در بیانیه‌ای خواستار شدند؛ عبور از بزنگاه تاریخی با حضور در انتخابات و رای به حسن روحانی رئیس سازمان غذا و دارو: نسبت تولید دارو به واردات در دولت تدبیر و امید، افزایش یافت یک سیاستمدارآمریکایی: عربستان در برنامه‌ریزی و تامین مالی حملات 11 سپتامبر دست داشت عوامل تاثیرگذار بر میزان سنج حقوق بشری آمریکا