با حضور فرمانده کل سپاه؛ بهره‌برداری از 14 طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان ری

14طرح عمرانی، خدماتی و اشتغالزایی با اعتبار 9 میلیارد و 600 میلیون ریال با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهرستان ری به بهره‌برداری رسید.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، 10 کارگاه اشتغالزایی در قالب مشاغل زودبازده ازجمله قالی‌بافی و مشاغل خانگی با اعتبار 4 میلیارد و 800 میلیون ریال و اشتغالزایی 100 نفر مستقیم و غیرمسقیم ازجمله این طرح‌هاست.
چهار کارگاه اشتغالزایی شامل گوهرتراشی، عروسک‌سازی، پوشاک و قالی‌بافی با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون ریال در شهرک گلستان شهرری نیز به بهره‌برداری رسید.
ساخت سالن چندمنظوره ورزشی با اعتبار 2 میلیارد و 500میلیون ریال از محل اعتبارات سپاه و خیّران از دیگر طرح‌های بهره‌برداری شده در شهرری است.


گشایش مسجد حضرت عبدالعظیم(ع) شهرک گلستان و همچنین مرکز نیکو کاری سیدالکریم(ع) با هدف تامین وام کم بهره و نیز تهیه بسته‌های غذایی و حمایتی با اعتبار 400 میلیون ریال از دیگر طرح هاست.
راه‌اندازی مرکز گروه جهادی پزشکی با اعتبار 700 میلیون ریال برای خدمات‌رسانی به ساکنان شهرک گلستان هم از جمله طرحهای به بهره‌برداری رسیده است.
علاوه بر بهره‌برداری از طرح‌های خدماتی و عمرانی، 313سری جهیزیه هدیه برای زوج‌های مناطق کم برخوردار شهرستان‌های حاشیه استان تهران از جمله رباط کریم، فیروزکوه و ری ارسال شد.
بسته‌های جهیزیه شامل 10 قلم کالای اساسی از جمله اجاق گاز، یخچال، تلویزیون، فرش، ماشین لباسشویی، ظروف تفلون، جاروبرقی و کالای خواب که با اعتبار 33 میلیارد و 130 میلیون ریال از محل اعتبارات سپاه و خیّران تامین شده است.
سایر اخبار این روزنامه
رئیس کل بانک مرکزی: 90 درصد تامین مالی کشور توسط سیستم بانکی انجام می‌شود ناکامی آمریکا و اروپا در اتهام‌زنی به ایران آیت‌الله سیستانی: نبرد اصلاح سخت‌تر از مبارزه با تروریسم است شمخانی: بیش از 85 درصد از جانباختگان رخدادهای اخیر در هیچ تجمع اعتراضی حضور نداشتند سازمان ملل: قانون شهروندی تازه هند تبعیض علیه مسلمانان است آمریکا درحال سرمایه‌گذاری بر طالبان و داعش در افغانستان است وال استریت ژورنال: عربستان به دنبال کاهش تنش با ایران است وزارت بهداشت اعلام کرد جاسازی قرصهای مشکوک در محصولات بیش‌ از10 شرکت تولید کیک رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام به بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز: با نماز، جان را پالایش و از گناه دوری کنیم یادداشت مدیرمسئول تغییر جانسون در انتخابات انگلیس پیروز شد با حضور فرمانده کل سپاه؛ بهره‌برداری از 14 طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان ری حضور پررنگ سازمان بهشت زهرا(س) در سومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند سید عباس موسوی، اظهارات وزیر خارجه آلمان را غیرمسئولانه و مداخله جویانه خواند چهار عضو شبکه سلطنت‌طلبان در اصفهان دستگیر شدند وزیران علوم و صنعت این هفته در مجلس حضور می‌یابند آیت‌الله سیستانی: نبرد اصلاح سخت‌تر از مبارزه با تروریسم است آیت‌الله سیستانی: نبرد اصلاح سخت‌تر از مبارزه با تروریسم است آیت‌الله سیستانی: نبرد اصلاح سخت‌تر از مبارزه با تروریسم است آیت‌الله سیستانی: نبرد اصلاح سخت‌تر از مبارزه با تروریسم است آیت‌الله سیستانی: نبرد اصلاح سخت‌تر از مبارزه با تروریسم است