لیزر تیتانیوم : تفاوت ها ، مزایا و شرایط خرید

در دنیای امروز تکنولوژی‌های جدیدی برای از بین بردن موهای زائد وجود دارد که یکی از بهترین تکنولوژی ها استفاده از دستگاه های رفع موهای زائد می باشد. دستگاه های رفع موهای زائد بسیار پر قدرت می باشند و با ویژگی های منحصر به فردی که دارند قادر هستند موهای زائد را به‌ صورت دقیق و بدون درد حذف کنند. یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین لیزر موهای زائد دستگاه لیزر تیتانیوم می باشد. این دستگاه به دلیل فناوری و کارایی بسیار بالایی که دارد به محبوبیت زیادی نزد مردم رسیده است. لیزر تیتانیوم دارای تکنولوژی 4D SHR می باشد. حال می پرسید تکنولوژی 4D SHR چگونه می باشد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت لیزر تیتانیوم تنها لیزر موهای زائد می باشد که دارای 4 طول موج الکساندرایت، دایود و ان دیاگ و ۹۴۰ می باشد. وجود 4 طول موج در این دستگاه باعث شده است این دستگاه برای پوست های مختلفی مناسب باشد. برای مثال طول موج الکساندرایت برای پوست های بسیار روشن اروپایی ،طول موج ان دیاگ برای پوست های بسیار تیره و طول موج دایود برای پوست های گندمی و سبزه مناسب است. از بین بردن موهای زائد با استفاده از لیزر تیتانیوم یک روش کاملا ایمن و بی خطر می باشد. یکی از مزایای این دستگاه این می باشد که متخصصان پوست و مو این دستگاه مدرن را بر حسب پوست افراد و وضعیت موی آن‌ها تنظیم می‌کنند همین موضوع باعث شده است این دستگاه برای تمامی افراد مناسب باشد و بدون دغدغه و نگرانی از این دستگاه استفاده کنند. اگر قصد خرید لیزر تیتانیوم را دارید و به دنبال بهترین شرکت برای خرید لیزر تیتانیوم هستید تا آخر مقاله با ما همراه باشید. در ادامه شما را بیشتر با دستگاه لیزر تیتانیوم آشنا می کنیم


.

آشنایی با دستگاه لیزر تیتانیوم

همان طور که اشاره نمودیم دستگاه لیزر تیتانیوم یکی از پیشرفته ترین دستگاه های لیزر برای از بین بردن موهای زائد می باشد. لیزر تیتانیوم دارای 4 طول موج الکساندرایت، دایود و ان دیاگ و ۹۴۰ می باشد که هر کدام از این طول موج ‌ها برای تیپ های پوستی مختلف دارای قابلیت می باشد. برای مثال برای موهای نازک مثل نواحی پشت لب می توان از طول موج الکس استفاده نمود و برای موهای معمولی مثل مو‌های دست و پا از طول موج دایود استفاده نمود و برای موهای ضخیم‌ تر مانند قسمت‌ های شکم از طول موج اندیاگ استفاده نمود. این دستگاه مجهز به فناوری خنک‌کننده ICE PLUS می باشد که باعث می شود از گرم‌شدن بیش از حد پوست جلوگیری کند. از بین بردن موهای زائد با دستگاه لیزر تیتانیوم حتی بر روی پوست برنزه نیز قابل‌ انجام می باشد. با استفاده از دستگاه تیتانیوم هر شات محدوده وسیعی از موهای زائد بدن را می تواند از بین ببرد که این موضوع باعث تسریع مدت زمان لیزر در هر جلسه می‌ شود. این دستگاه کاملا درمانی بدون دردی را ارائه می دهد و برای افراد از هر نوع پوست و هر رنگی ایمن بوده و حتی بر روی پوست های برنزه نیز به راحتی قابل انجام است.

مجوز های جهانی دستگاه لیزر تیتانیوم

دستگاه لیزر تیتانیوم مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا ( FDA ) که این مجوز جزو مهم ترین مجوز های دستگاه های لیزر می باشد. یکی دیگر از مجوز های دستگاه لیزر تیتانیوم مجوز استاندارد اروپا ( CE ) می باشد.

 

ویژگی دستگاه لیزر تیتانیوم

چند نمونه از ویژگی های دستگاه لیزر تیتانیوم به شرح زیر می باشد:

  • توان داخلی پاور دستگاه تیتانیوم ۳۰۰۰وات می باشد.
  • لیزر بار دارای ۵۰ میلیون شات می باشد.
  • این نوع لیزر برای انواع تایپ های پوستی مناسب می باشد.
  • دارای منوی پیشرفته می باشد.
  • دارای صفحه نمایش ۱۵ اینج با تاچ حرارتی است.
  • لیزر تیتانیوم دارای چهار طول موج الکساندرایت(۷۵۵نانومتر)، دایود(۸۰۸نانومتر) و اندیاگ(۱۰۶۴و ۹۴۰ نانومتر) می باشد.
  • دارای پاور Meanwell می باشد.
  • دستگاه مجهز به اپلیکاتور مخصوص گوش و بینی …می‌باشد.
  • دستگاه مجهز به عینک اپراتور و عینک بیمار می باشد.
  • دارای هندپیس سبک و ارگونومیک می باشد.
  • دارای سیستم عامل اندروید می باشد.

 

دستگاه لیزر تیتانیوم چگونه باعث حذف موهای زائد می شود؟

نحوه عملکرد دستگاه لیزر تیتانیوم به این صورت می باشد که در آن با استفاده از نور لیزر، فولیکول مو را از بین می برند. اگر بخواهیم به صورت دقیق تر بگوییم اشعه لیزر بر روی پوست تابیده می شود که در این شرایط رنگدانه ملانین، انرژی لیزر را جذب کرده و آن را از سطح پوست به عمق 2 تا 3 میلیمتری پوست می رساند. انرژی لیزر تا جایی که سلول های تولید کننده مو  قرار گرفته اند وارد می شود و باعث تخریب این سلول ها می شود. اگر دارای کلینیک زیبایی هستید خرید لیزر تیتانیوم یکی از بهترین انتخاب های شما میان دستگاه های لیزر موجود در بازار می باشد. در ادامه به تفاوت لیزر تیتانیوم با دیگر دستگاه لیزر معروف در بازار می پردازیم.


 

تفاوت لیزر تیتانیوم و لیزر الکسا (لیزر تیتانیوم بهتره یا الکساندرایت)

بهتر است قبل از این که بگوییم لیزر تیتانیوم بهتر است یا الکساندرایت اول به شرح تفاوت لیزر تیتانیوم و لیزر الکسا بپردازیم. اول به سراغ توضیح لیزر تیتانیوم می رویم. همان طور که از ابتدا مقاله توضیح دادیم لیزر تیتانیوم یکی از پیشرفته‌ترین و موثرترین دستگاه‌های لیزر در حوزه زیبایی و درمانی می باشد. این دسنگاه دارای 4 طول موج می باشد. این طول موج ها شامل الکساندرایت، دایود و ان دیاگ و ۹۴۰ می باشد. همین موضوع باعث شده است این دستگاه مناسب برای تمامی تایپ های پوستی باشد. علاوه بر این دستگاه لیزر تیتانیوم دارای سیستم خنک کنندگی درونی ICE PLUS می باشد که باعث شده است دستگاه خنک شده و از احتمال بروز آسیب به پوست کاسته شود. حال می رسم به توضیح دستگاه لیزر الکساندرایت، این دستگاه یکی از محبوب ترین دستگاه های لیزر می باشد. لیزر الکسا تنها تک طول موج می باشد و فقط می تواند یک طیف داشته باشد. طول موج این دستگاه برابر با 755 نانومتر می باشد. این طول موج ناسب برای افرادی می باشد که دارای رنگ پوست روشن می باشند.

در بالا به تفاوت لیزر تیتانیوم و الکسا پرداختیم. اگر این سوال برایتان پیش آمده است که لیزر تیتانیوم بهتر است یا لیزر الکساندرایت باید به چند نکته بپردازیم. لیزر تیتانیوم جزو لیزر های تماسی می باشد اما لیزر های الکساندرایت غیر تماسی می باشند. در لیزر تیتانیوم معمولا ژل اولتراسوند استفاده می شود که باعث می شود اشعه های لیزر درست تر پرتاب شوند. قابل ذکر می باشد لیزر الکسا دارای قیمت بیشتری می باشد. اگر به دنبال یک دستگاه لیزر با کارایی بالا و همچنین قیمت مناسب هستید ما به شما لیزر تیتانیوم را معرفی می کنیم.

تفاوت لیزر تیتانیوم و لیزر کندلا (لیزر تیتانیوم بهتره یا کندلا)

اولین تفاوت لیزر تیتانیوم با لیزر کندلا تعداد موج آن ها می باشد. لیزر تیتانیوم دارای 4 طول موج می باشد اما لیزر کندلا تنها یکی از این طول موج ها را دارا می‌باشد. طول موج دستگاه لیزر کندلا ۷۵۵ نانومتر می باشد. یکی از مشکلاتی که دستگاه لیزر کندلا دارد خرابی فیبر ها و هندپیس دستگاه می باشد. در این دستگاه ممکن است فیبر ها که منبع لیزر کندلا را به هندپیس متصل می‌کنند بشکنند. تعمیر این دستگاه بسیار هزینه بر می باشد. لیزر تیتانیوم مناسب برای تمامی رنگ پوست ها می باشد اما لیزر کندلا بیشتر برای پوست روشن با موهای تیره مناسب است. در پاسخ به این سوال که لیزر تیتانیوم بهتره یا کندلا باید گفت خرید لیزر تیتانیوم می تواند بهترین انتخاب برای کلینیک زیبایی شما باشد.

مزایای دستگاه لیزر تیتانیوم

لیزر تیتانیوم دارای مزایای بسیار زیادی می باشد که چند نمونه از آن به شرح زیر می باشد:

  • درمان بدون درد
  • نهایت عملکرد لیزربار ها
  • طراحی ارگونومیک دستگاه
  • پوشش تمامی تیپ های پوستی
  • کاربری آسان
  • نرم افزار بصری
  • عملکرد آسان و ایمن
  • فناوری حرکتی آسان برای لیزر نواحی بزرگ و کوچک
  • ایمن و بی خطر
  • قابل استفاده برای تمامی تایپ پوستی
  • عملکرد بهینه حتی در استفاده های طولانی مدت و بی وقفه

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم

همان طور که در ابتدا مقاله اشاره نمودیم قصد داریم شما را با یکی از بهترین شرکت های فروش لیزر تیتانیوم آشنا کنیم. شرکت آیسا طب یکی از بهترین شرکت های فروش لیزر تیتانیوم می باشد. شرکت آینده سازان آرمان گستر فیدار به شماره ثبت ۷۵۲۹ با نام تجاری آیسا طب با اتکا به کادری مجرب و متعهد،جهت سهولت در فرآیند تجهیز کلینیک های زیبایی در سراسر ایران اقدام به فروش دستگاه های زیبایی در لاین های متنوع به ویژه لاین لیزر موهای زائد به صورت نقد و اقساط نموده است،تا شما پزشکان و کلینیک های زیبایی برای تکمیل کلینیک خود بدون هیچ مشکلی اقدام به خرید این دستگاه ها نمایید. نگرانی خیلی از افراد بابت خرید دستگاه به روز نبودن دستگاه در سال های بعدی می باشد. شرکت آیسا طب این مشکل را برای شما دوستان عزیز برطرف کرده است و قابلیت آپدیت آسان را روی سیستم های اندروید در نظر گرفته است. شرکت آیسا طب یک شرایط فروش بسیار عالی برای کلینیک هایی که دستگاه رنت می کردند و الان قصد خرید دستگاه دارند در نظر گرفته است. جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانید از سایت آیساطب دیدن کنید.

اگر قصد خرید لیزر تیتانیوم به صورت نقد و اقساط از شرکت آیساطب را دارید با شماره ۰۹۱۳۳۷۷۷۲۴۶ تماس حاصل فرمایید.