عروس لاکچری آقای سفیر و درآمد نجومی رونالدو از اینستا!

حاشیه‌های عروس لاکچری آقای سفیر
ویدئوی مصاحبه عروس سفیر ایران در دانمارک در شبکه‌های اجتماعی جنجال‌ساز شد. در این مصاحبه عروس سفیر ایران در دانمارک در پاسخ سوال خبرنگار که می‌گوید لباس ایرانی می‌پوشید یا خارجی، گفت: «به نظر من خوش تیپی به برند پوشیدن نیست بلکه شناخت رنگ‌ها و تمیزی و آراستگی مهم است... اما من از مارک ایرانی استفاده نمی‌کنم از مارک‌های خارجی استفاده می‌کنم!» کاربری در این خصوص نوشت: «وقتی خانواده مقامات این‌طوری رفتار می‌کنن و با افتخار مصاحبه هم می‌کنن بعد از مردم معمولی چطور انتظار داریم از کالای ایرانی استفاده کنن؟!» کاربری هم در دفاع از او نوشت: «اتفاقا به نظرم صداقتش ستودنیه.»
 
 
حمله «حالا خورشید»ِی به «گشت نسبت»
حجت‌الاسلام شهاب مرادی، در برنامه «حالا خورشید» درباره قضیه «گشت نسبت» و این که در خیابان نسبت دختر و پسر را از هم می‌پرسند واکنش نشان داد و گفت: «غلط می‌کنند می‌پرسند...» صحبت‌هایی که درباره آن در شبکه‌های اجتماعی بحث و نظر های زیادی مطرح شد. کاربری در این باره نوشت: «برخورد با هنجارشکنان لازم است اما این که نسبت فامیلی را بپرسند من هم معتقدم کار غلطی است و به ضد خود تبدیل می شود.» کاربری هم نوشت: «به نظر من شاید عبارت‌های به کار رفته از سوی ایشان تند باشد اما واقعا بعضی وقت‌ها برای برجسته شدن یک اشکال و رفع آن نیاز به ادبیات تند داریم.»
 
 


واکنش‌ها به سوتی خواننده جوان
حمید هیراد یکی از خوانندگان جوان و محبوب است که ویدئوی منتشر شده از کنسرت اخیر او سر و صدای زیادی به پا کرده است. در این ویدئو که گویا کنسرت اوست، هیراد بر خلاف تصورها، لب خوانی و در قسمتی  به اشتباه سکوت می‌کند و ترانه پخش می‌شود! خواننده جوان در پایان کنسرت از همه حاضران در سالن عذرخواهی می‌کند اما این اتفاق در فضای مجازی برای او حاشیه‌ساز می‌شود. کاربری با انتشار این ویدئو نوشت: «آقای هیراد شما پول کنسرت از مردم گرفتی وقتی بلد نیستی چرا پلی‌بک اجرا می‌کنی و این‌طوری می‌شه؟!» کاربر دیگری مدعی شد: «وقتی با ماجرای سرقت ادبی ایشون برخورد جدی نشد حالا کار به این‌جا می‌رسه!»
 
 
درآمد نجومی رونالدو از اینستاگرام
بر اساس ادعاهای مطرح شده در برخی رسانه‌های خارجی، رونالدو ستاره کهکشانی دنیای فوتبال از هر پست اینستاگرامی‌اش درآمدی حدود هفت میلیارد تومان دارد! درآمد نجومی که توجه کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرده است. کاربری در این باره نوشت: «با این اعداد و ارقام واقعا برای من سواله که چطور یکی مثل کریس رونالدو این قدر تو زمین فوتبال واسه موفقیت انگیزه داره؟! لامصب برو با این همه پول کیف کن.» کاربری هم در پاسخ این کاربر نوشت: «این بازیکنای ما هستند که تا شندرغاز پول گیرشون میاد فوتبال، حرفه و زندگی‌شون رو فنا می‌کنن.»
 
 
ادعای جریمه 10 راننده آستین کوتاه!
بعد از حرف و حدیث‌های هفته گذشته درباره اعلام شهرداری قزوین مبنی بر جریمه رانندگان تاکسی که پیراهن آستین کوتاه بپوشند (!)، روز گذشته تصویری در فضای مجازی منتشر شد که بر اساس آن ادعا شده بود یک راننده تاکسی در کنگاور به همین دلیل 10 هزار تومان جریمه شده است. کاربری در خصوص این تصویر نوشت: «اگر واقعیت داشته باشه دردآوره.» کاربری هم نوشت: «یعنی این دیگه نوبرشه. آخه تو گرمای تابستون چه کار دارن به راننده تاکسی بیچاره.» کاربری هم مدعی شد: «انتشار این اخبار در فضای مجازی بیش از آن‌که حقیقت را مشخص کند ، شبیه یک سیاه‌نمایی است.»
 
 
پرداخت هزینه تحصیل 37 کودک با رفتگری!
ژاو یونگجیو، نام یک رفتگر بی‌خانمان چینی است که به عنوان یک فرشته آسمانی معروف شده است. وی در 30 سال گذشته، با درآمد حاصل از رفتگری، هزینه تحصیل 37 کودک را پرداخته است. کاربری در فضای مجازی با انتشار تصاویری از این رفتگر مشهور نوشت: «هنر نکرده! خیلی‌ها هم هستند در مدت همین 30 سالی که این آقا این کار رو کرده، با احتکار و گران فروشی جیب ملت را خالی کرده‌اند.» کاربر دیگری نوشت: «انسانیت واژه عجیبی است. درود به شرفش. رفتگران قلب‌های مهربانی دارند که هر جای جهان باشند مهربانی را به یادگار می‌گذارند.»