7000 نیرو در رژه نظامی سالروز جنگ جهانی اول در واشنگتن شرکت می‌کنند

براساس گزارش‌ها، به مناسبت صدمین سالروز پایان جنگ جهانی اول بین 5000 تا 7000 نیروی آمریکایی در مانور ماه نوامبر (آبان) در واشنگتن دی‌سی حضور خواهند داشت.
به گزارش ایسنا، ان‌بی‌سی نیوز به نقل از یک مقام مطلع در ارتش آمریکا گزارش داد که این برآورد اوایل ماه ازسوی مقام‌های وزارت دفاع آمریکا ارائه شده است.
به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در جریان سفری به فرانسه در سال گذشته تحت تاثیر قرار گرفت تا رژه‌ای برگزار کند. او سپس از جیمز ماتیس، رئیس پنتاگون خواست تا گزینه‌هایی آماده کند.
علاوه بر نیروها، رژه مذکور با مشارکت صدها خودرو، تعداد مشابهی اسب و 50 هواپیما انجام خواهد شد.


یک مقام دفاعی دیگر به ان‌بی‌سی نیوز گفت هزینه این رژه حدود 12 میلیون دلار می‌شود.
قرار بود این رژه در ابتدا با روز کهنه‌سربازان به تاریخ 11 نوامبر (20 آبان) برگزار شود اما این تاریخ بعدا به 10 نوامبر (19آبان) که سالروز جنگ جهانی اول است، تغییر یافت.
سایر اخبار این روزنامه
نایب رئیس مجلس: سپرده گذاران موسسات مالی می‌توانند پول‌های خود را بگیرند رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار سفیران، کارداران و مسئولان وزارت امور خارجه: مذاکرات با اروپا را قطع نکنید اما نباید معطل بسته اروپایی ها ماند فوربس: آمریکا از سوی جامعه بین‌المللی منزوی شده است دادگاه رسیدگی به تخلفات مدیرعامل موسسه ثامن‌الحجج برگزار شد از مجلس شروع کنید جشنواره ملی فیلم ایثار آغاز به کار کرد آمریکا از اعضای سازمان ملل خواست فشار تحریم‌ها بر کره شمالی را حفظ کنند 7000 نیرو در رژه نظامی سالروز جنگ جهانی اول در واشنگتن شرکت می‌کنند مخالفت وزیر دفاع آمریکا با عدم واگذاری جنگنده اف 35 به ترکیه ادامه محکومیت‌های بین‌المللی طرح صهیونیستی «کشور یهود» از اصرار شهرداری تا انکار سپاه رهبر معظم انقلاب درگذشت آیت‌الله حاج آقا مرتضی تهرانی را تسلیت گفتند براساس مصوبه مجمع تشخیص مصلحت نظام اقلیت‌های دینی می‌توانند نامزد شوراهای اسلامی شهر و روستا شوند