نایب رئیس مجلس: سپرده گذاران موسسات مالی می‌توانند پول‌های خود را بگیرند

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سپرده گذاران موسسات مالی که به بانک‌های عامل مراجعه کرده اند، می‌توانند سپرده‌های خود را دریافت کنند و موضوع دستور توقف پرداخت به این بانک‌ها صحت ندارد.
دکتر مسعود پزشکیان در تشریح نشست نمایندگان سران سه قوه برای پیگیری مشکلات موسسات مالی و اعتباری افزود: 15 هزار نفر از 25 هزار و 900 نفر سپرده گذار موسسات مالی که بیش از 200 میلیون تومان سپرده داشته‌اند به بانک‌های عامل مراجعه کرده که از این تعداد هفت هزار نفر سپرده خود را دریافت کرده‌اند.
وی تصریح کرد: نکته قابل تامل این که 11 هزار سپرده گذار اصلا مراجعه‌ای به بانک‌های عامل نداشته و درخواستی برای دریافت سپرده خود ارائه نکرده‌اند.
نماینده قوه مقننه در کمیته پیگیری مشکلات موسسات مالی و اعتباری یادآور شد: بانک‌های عامل باید مطالبات سپرده گذاران را پرداخت کنند و موضوع عدم پرداخت سپرده‌ها قابلیت پیگیری دارد.
پزشکیان درباره انتشار خبری مبنی بر فرار متهم موسسه ثامن الحجج(ع) تصریح کرد: با توجه به این که مسئولان احتمال فراری شدن این متهم را می‌دادند، بنابراین در اقدامی پیشگیرانه این فرد دستگیر شد.
سایر اخبار این روزنامه
نایب رئیس مجلس: سپرده گذاران موسسات مالی می‌توانند پول‌های خود را بگیرند رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار سفیران، کارداران و مسئولان وزارت امور خارجه: مذاکرات با اروپا را قطع نکنید اما نباید معطل بسته اروپایی ها ماند فوربس: آمریکا از سوی جامعه بین‌المللی منزوی شده است دادگاه رسیدگی به تخلفات مدیرعامل موسسه ثامن‌الحجج برگزار شد از مجلس شروع کنید جشنواره ملی فیلم ایثار آغاز به کار کرد آمریکا از اعضای سازمان ملل خواست فشار تحریم‌ها بر کره شمالی را حفظ کنند 7000 نیرو در رژه نظامی سالروز جنگ جهانی اول در واشنگتن شرکت می‌کنند مخالفت وزیر دفاع آمریکا با عدم واگذاری جنگنده اف 35 به ترکیه ادامه محکومیت‌های بین‌المللی طرح صهیونیستی «کشور یهود» از اصرار شهرداری تا انکار سپاه رهبر معظم انقلاب درگذشت آیت‌الله حاج آقا مرتضی تهرانی را تسلیت گفتند براساس مصوبه مجمع تشخیص مصلحت نظام اقلیت‌های دینی می‌توانند نامزد شوراهای اسلامی شهر و روستا شوند