شکسته نفس مثل علیخانی!

هومن جعفری- از رسمی شدن حضور جناب سپنتا نیکنام که حکم حضورش در شورای شهر سرانجام تایید شد که بگذریم‌، سوژه روز این است که احسان علیخانی در برنامه زنده رسما اعلام کرده‌: من که سردر نمی‌آورم این موسسه با آن موسسه و این بانک با آن بانک چه فرقی دارد!
یعنی شکسته نفسی از این بیشتر؟ استاد شما کارشناس تمام مسایل کشوری و لشکری و بانکی و غیربانکی هستی فقط از مسایل بانکی خبر نداری؟ انصاف نیست که همه بیایند و شما را به خاطر اینکه طبق دستور سیما با اسپانسر مورد تایید سیما قرارداد بسته‌ای و برای برنامه پول گرفته‌ای مورد هجمه قرار دهند. درست نیست و انصاف هم نیست چرا‌که توضیحات موجه است ولی اینکه شما می‌فرمایی من کارشناس نیستم اصلا باور کردنی نیست! شما کارشناس ارشد کشوری. شما همانی نبودی که در برنامه زنده اعلام کردی من نمی‌گذارم کی‌روش از ایران برود و نگهش می‌دارم؟ آن موقع کارشناس ورزشی بودی و کاملا خبره ورزشی بودی و تصمیم گرفتی مربی خارجی‌ای که فدراسیون در حال رد کردن است را نگه داری. بعد می‌گویی من یک شهروند عادی هستم و سردر نمی‌آورم؟ بابا شکسته نفس!
سایر اخبار این روزنامه
تصور حل مشکلات از راه مذاکره یا رابطه با آمریکا خطایی واضح است عدم اتکا به واشنگتن در حفظ نظم جهانی نامه مجمع تشخیص در مورد پالرمو راه را برای اصرار مجلس بست تخصیص ارز شرکت‌های هواپیمایی متوقف شده است اقتصاد کره‌شمالی در منگنه 3 ریسک‌ بورس تصمیم وزارت بهداشت برای افزایش مصرف داروهای خوراکی در تالاسمی‌ها بازگشت موشک ایرانی به تیم محبوب؛ بی‌نظمی در نظم! شکسته نفس مثل علیخانی! ستاد تنظیم بازار نمی‌تواند جلوی افزایش قیمت کالاها را بگیرد درگیری‌ بانک مرکزی و سازمان میراث فر هنگی به ضرر مردم تمام می‌شود؛ در ایران استارت آپ ها قتل عام می شوند یوسفی به سوداگری دولت در افزایش نقدینگی هشدار داد نماینده زرتشتیان به شورای شهر یزد بازگشت اقتصاد کشور دچار بیماری‌های عفونی چین نظام تحریم‌های آمریکا علیه ایران را فرو می‌ریزد تقابل قوانین مالیاتی با فعالان اقتصادی و کارآفرینان تقابل قوانین مالیاتی با فعالان اقتصادی و کارآفرینان تقابل قوانین مالیاتی با فعالان اقتصادی و کارآفرینان تقابل قوانین مالیاتی با فعالان اقتصادی و کارآفرینان