ظریف: با هدایت‌های رهبری پروژه ایران‌هراسی صهیونیست‌ها را شکست دادیم

ایسنا- وزیر امور خارجه ایران تاکید کرد: ترامپ و نتانیاهو تلاش می‌کنند با نمایش‌های سخیف، پروژه ایران‌هراسی را تکرار کنند اما امروز حتی در میان متحدان خود نیز تنها و منزوی هستند.
 محمدجواد ظریف صبح دیروز (شنبه) در جریان دیدار سفیران، کارداران و مسئولان وزارت امور خارجه با رهبر معظم انقلاب پیش از بیانات حضرت آیت الله خامنه ای در سخنانی با اشاره به رویکردهای دستگاه دیپلماسی به‌ویژه در ارتباط با همسایگان و تمرکز بر دیپلماسی اقتصادی، گفت: تلاش کرده‌ایم با خودباوری به استقبال چالش‌ها برویم و از منافع ملی با صلابت دفاع کنیم.
 وزیر امور خارجه با بیان اینکه با همین رویکرد و با حمایت‌ها و هدایت‌های رهبر انقلاب اسلامی توانستیم پروژه ایران‌هراسی صهیونیست‌ها را شکست دهیم، خاطرنشان کرد: ترامپ و نتانیاهو تلاش می‌کنند با نمایش‌های سخیف، پروژه ایران‌هراسی را تکرار کنند اما امروز حتی در میان متحدان خود نیز تنها و منزوی هستند.
وی  با اشاره به تشکیل اتاق جنگ و تلاش گسترده آمریکا برای فشار و زورگویی علیه ملت ایران، گفت: همواره به کشورهای دیگر از جمله متحدین آمریکا اعلام کرده‌ایم که مقابله با زورگویی آمریکا باید از تعهدات سیاسی فراتر رفته و به اقدامات عملی زمان‌دار منجر شود. این دیپلمات عالی رتبه کشورمان افزود: ما شرایط سخت‌تری را تجربه کرده‌ایم و اطمینان دارم در پرتو همدلی و وفاق می‌توانیم بر مشکلات فائق شویم و شرایط پیش‌رو را با عنایت الهی و با هدایت‌های رهبری و حمایت مردم به خوبی و با افتخار و سربلندی و با کمترین آسیب مدیریت کنیم.
سایر اخبار این روزنامه
همزمانی تصویب قانون آپارتایدگونه در اسرائیل و راه‌یابی نماینده زرتشتیان ایران به شورای شهر یزد اف‌بی‌آی صدای مکالمه بین رئیس‌جمهور آمریکا و وکیل سابقش را در اختیار دارد پاشنه آشیل ترامپ؟ فیلم شاعر طنزپرداز با اقتباسی از اثر هوشنگ مرادی کرمانی بعد از 16 سال توقیف، اجازه نمایش گرفت نگاهی به نوشته های سیمین دانشور و دنیای شگفت آوری که می ساخت؛ شهری چون بهشت حل پرونده نماینده زرتشتی شورای شهر یزد در ایستگاه پایانی پس از 430 روز سپنتا نیکنام: باهم بودنمان پیروزی است روس ها در پیچ بازارهای جهانی سازمان نفتی روسیه راه‌اندازی می‌شود ظریف: با هدایت‌های رهبری پروژه ایران‌هراسی صهیونیست‌ها را شکست دادیم رهبر انقلاب اسلامی در دیدار سفیران، کارداران و مسئولان وزارت امور خارجه: مذاکرات با اروپایی‌ها قطع نشود گریه های مائده بر آرمان جوان‌های دهه پنجاه کنکور و چالشی به نام «آموزشگاه‌های دروغ‌گو» مدیرعامل آبفا استان اصفهان: میزان تولید و مصرف آب همخوانی ندارد