آمده‌ام تا به یوونتوس برای قهرمانی در اروپا کمک کنم

فوق ستاره پرتغالی در مراسم معارفه خودش به عنوان بازیکن جدید یوونتوس ایتالیا شرکت کرد. به گزارش وبسایت نود، کریستیانو رونالدو پس از پشت سر گذاشتن تست پزشکی باشگاه یوونتوس، در مراسم معارفه اش به عنوان بازیکن جدید این تیم شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. رونالدو در این نشست گفت از دو هفته دیگر تمریناتش را آغاز خواهد کرد و قصد دارد نخستین بازی خودش برای یووه را در سری آ انجام دهد.
رونالدو گفت: یوونتوس یکی از بهترین باشگاه‌های دنیا است. به تصمیم خودم خیلی فکر کردم اما در نهایت انتخاب یووه کار سختی نبود. خیلی دوستانم مرا تشویق به انتخاب یووه کردند. یوونتوس بهترین باشگاه ایتالیا است. من هنوز جوان هستم و چالش را دوست دارم. حضور در ایتالیا و یووه هم چالش جدید من است. بابت ترک رئال مادرید غمگین نیستم. دوران درخشانی در مادرید داشتم و از صمیم قلبم از همه هواداران رئال تشکر می‌کنم اما حالا باید روی چالش جدیدم تمرکز کنم. مثل همیشه تلاش می‌کنم تا نشان دهم بازیکن بزرگی هستم. بازیکنان همسن من به چین می‌روند. پیوستن به باشگاهی چون یووه در ۳۳ سالگی اتفاق بزرگی است و باید از یووه بابت اینکه برای جذب من تلاش زیادی کرد تشکر کنم.
می‌دانم بازی در ایتالیا آسان نیست اما این تجربه جدیدی برای من خواهد بود. چالش‌های قبلی من هم آسان نبودند. همه باشگاه‌ها دوست دارند فاتح لیگ قهرمانان شوند و یووه هم این جام را می‌خواهد. البته بردن ان جام آسان نیست. ما نه تنها برای لیگ قهرمانان بلکه برای بردن دیگر جام‌ها خواهیم جنگید. واقعا قدردان هواداران یووه هستم. امیدوارم بتوانم پاسخ محبت‌های آنها را بدهم. می‌خواهم با یووه به موفقیت‌های بزرگی دست یابم. برای تعطیلات به تورین نیامده ام. خیلی خوشحالم که یووه برای جذب من علاقه نشان داد. امیدوارم که بتوانم به این باشگاه کمک کنم. احساس خوبی دارم و از انگیزه زیادی برخوردار هستم. برای شروع کارم در یووه هیجان زده هستم.
به بردن توپ طلا فکر نمی‌کنم. شاید اگر همه چیز خوب پیش برود، امسال هم این جایزه را ببرم. بردن این جایزه سخت است و باید دید چه پیش می‌آید.